Annons
Annons


VÄRLDENS BÄSTA JOBB!


IMG_8233.JPG

Annons

IMG_8231.JPGIMG_8236.JPGMin lilla rumpa gör lite ont idag då jag igår körde ett riktigt härligt benpass och drog igång med vecka 1/6 på nya squatsprogrammet. Många har undrat vad det är för program jag kör och det är ett som Alexandra visade mig som heter Russian Squat Routine. Det har funkat för mig och jag känner mig nu mycket starkare och säkrare på squats. Dock bör man öva upp en grundstyrka och teknik innan man drar igång med det.

Efter min egen träning så begav jag mig direkt till Boot Campet och mina tjejer det där var dags att slakta deras ben. Passet igår var verkligen stenhårt och jag är superstolt över alla och så tacksam över att få jobba med ett så härligt gäng tjejer. Vi är inne på vår vecka 4 av 5 och jag kan se en stor utveckling på alla. Världens bästa jobb jag har! 🙂

English: My butt is so sore today after yesterdays leg workout. Started week 1/6 on a new round of the squat routine. Many of you wonder what squat program I use and I follow Russian Squat Routine that Alexandra has shown me. It has worked for me and I feel so much stronger in my squats. After finished my own training I went to the Boot Camp and my girls for a leg workout. Yesterdays workout was really hard and I´m so proud of my girls and the progress they´ve done. I love my job! 🙂

10 kommentarer till “VÄRLDENS BÄSTA JOBB!”

  1. Alltså Ida! Du är så bra, och har levererat i många år nu! Jag känner samma kärlek till dej som jag känner till min familj. Den där varma härliga kärleken som känns i hela kroppen. Jag gråter oftast när jag tänker på dej, vet inte varför, men det är som att kärleken är så stark till dej, så den måste komma ut, den kommer genom tårar, och är inte alls en sån gråt som känns jobbig, utan den känns bara bra. Du fick mej att testa glutenfritt och laktosfritt, och det har förändrat hela mitt liv. Är så jävla tacksam för det. Älskar dej! Kram

    1. Men tack fina fina du för den kommentaren vad jag blir glad! Vad glad jag blir att du känner dig bättre med den nya kosten. Att utesluta mjölk och gluten kan göra så stor skillnad! Kram på dig

  2. Hej Ida!

    Jag har följt din blogg en längre tid och du verkar ha en sån himla träningsglädje helatiden, hur lyckas du upprätthålla den och fortsätta träna fastän det kommer dagar du bara vill ligga på soffan? Samt hur orkar du upprätthålla en så bra kost? Jag faller för minsta lilla frestelse och det känns omöjligt att hålla en balanserad och hälsosam kost.

    Tacksam för svar, kram!

  3. Hej måste bara först och främst säga att jag älskar din blogg!
    Sen så undrar jag, jag tränar på gymmet och har gjort det i någon månad men får inga resultat och jag vill gå ner i vikt och inte bygga muskler och sånt.
    Hur är bästa sättet att träna sig ner i vikt?

  4. Hur tycker du att jag ska planera vecka till vecka, med mat och träning? Jag är vegeterian och vad tycker ska jag tänka på när det gäller det och träning? 🙂
    Ska jag träna olika hård och intensivt olika veckor eller är de mer olika dagar? 😉 tack för svar och tips! Läser bloggen varje dag och tycker du är en jättestor inspirationskälla 😀

    1. Hej fina du och tack snälla. Det beror helt och hållet på vad du har för mål med din träning? Att variera träningen är alltid bäst då kroppen annars vänjer sig. Men fundera ut vad ditt mål är och lägg sedan upp träning efter det. Vill du tex. tappa några kilon eller tajta till kroppen så är cirkelträning med styrka och pulshöjande bäst och du hittar massa pass på min youtubekanal http://youtube.com/idawarg som du kan följa. Kramis

  5. Hej Ida! Tack så mycket för all fantastisk inspiration. Undrade angående det här squat-programmet, hur mycket är ditt max i knäböj? Innan och efter programmet? Kram på dig!

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar