Annons
Annons


UTOMHUSTRÄNING FÖR BEN & RUMPA


BULGARISKA UTFALL

UPPKLIV PÅ BÄNK

SQUATS KOMBO

HÖFTLYFT

UTFALLSGÅNG

UTOMHUSTRÄNING FÖR BEN & RUMPA
10/sida bulgariska utfall
10/sida uppkliv på bänk
10 squats kombo*
20 höftlyft
20 utfallsgång
X 3

* Squats kombo: Hoppa fram och gör en squat, res dig upp och böj för att nudda höger tå, kom upp igen och böj till vänstar tå. Det är 1 repetition. Hoppa sedan bak och gör en squat, res dig upp och böj för att nudda höger tå, kom upp igen och böj till vänstar tå. Så varannan gång hoppar man fram och varannan bak. 

Annons

God morgon mina älsklingar och välkomna till en ny vecka! Hoppas ni är taggade på ett nytt utomhuspass med fokus ben! Det enda ni behöver är att leta upp en bänk, stol, stubbe eller något annat att sätta foten på 🙂

Är det för jobbigt så minska antal reps och är det för att så öka antal reps eller lägg till vikt. 

Vilka är med och testar veckans träningspass? Nu kör vi! 🙂

5 kommentarer till “UTOMHUSTRÄNING FÖR BEN & RUMPA”

  1. Hej Ida! Jag trodde aldrig detta skulle hända faktiskt men du har inspirerat mig till att börja köra yoga varje morgon!! Vet inte om det är någon form av inbillning men jag tycker nu efter en vecka att det redan känns som en bra grej för mig! Så skön start på morgonen och det får mig att dricka mycket mer vatten direkt efter passet och sen under dagen (jag har haft otroligt svårt att få i mig vatten innan). Tror du att yogan kan vara anledningen till att jag får igång magen också? Innan har jag bara ”skött” magen ca 2 ggr i veckan, nu är det istället varje dag och inga ”problem” liksom. Jag har även tidigare ofta haft problem med magen, ont, uppblåst, förstoppad osv. Samt ofta huvudvärk. Det känns nästan som att yogan är lite ”mirakel medicin” för mig och mina vardagsproblem, haha. (Kanske att det kan hjälp mot min migrän också! Vore ju som en dröm i så fall).

    Ursäkta lång kommentar men jag ville bara ge dig lite pepp för att du är en stor inspirstionskälla för mig! Och även fråga ifall yogan kan ha dessa effekter? Och att man kan känna lite skillnad som jag gjort redan efter en vecka?
    Ska försöka hålla i med morgonyogan och hoppas på fler bra effekter.
    Kram!! 🙂

  2. Hej Ida! Tycker ditt hår är så himla fint! Har läst tidigare på bloggen att du gjort hårförtjockning hos Rapunzel, gör du det fortfarande? 🙂 Jag skulle själv vilja få tjockare hår (har världens tunnaste) och kollar runt på lite olika alternativ för att få det tjockare 🙂 Tack!

  3. Hej! Ny besökare här ? Toppen trevlig blogg och jättebra att övningar är i GIF form, enkelt att hänga på ? Tack!

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar