Annons
Annons


TRÄNA BEN OCH RUMPA


traningsblogg-1 traningsblogg

Hej vänner! I tisdags var jag och körde ett härligt benpass på gymmet och det var så kul! Dock så var det så mycket folk att jag varken kunde fota eller filma någon övning så ni för nöja er med 2 gula selfies haha. Älskar verkligen mörker och lysrör, bilderna blir så snygga… NOT! 😀 Men i alla fall så hade jag kul och passet kan ni se nedan. Idag ska jag också iväg till gymmet och kommer köra ben/rumpa även idag fast med några bål och axelövningar. Woop! Ska ni träna idag? Puss, I

Annons

Uppvärmining 10 min power walk 15% lutning

10 utfall i smith X 4

10 benpress 140-180kg X 6

Superset: 10 Benspark + 15 lår curl X 4

12 Squats i abduktor maskin X 4

10 Donkey kicks X 4

 

 

16 kommentarer till “TRÄNA BEN OCH RUMPA”

  1. Vet inte om du gör det redan men annars så brukar det bli lite bättre om du ställer in vitbalansen på ”glödlampa” eller ”lysrör” 🙂 Kram

    1. Tack för tipset finis. Jag har testat med den inställningen men den funkar inte på mitt gym. Jag vet inte varför alltså. De måste ha konstiga lysrör där 😀 Haha

  2. Skulle tränat överkropp idag, men bokslutsarbete kom i vägen. 2,5 timmar övertid. hade kanske kunnat klämma in det mellan läggning av barn och sova själv men iom att jag ätit dåligt eftersom jag inte hade räknat med övertid kändes det liksom onödigt. Är inget kul att träna om man känner att man inte kan ge allt. Så jag åt istället och laddar för ett cirkelpass imorgon istället

    1. Ja men du gjorde helt rätt! De där boksluten kommer alltid olägligt 😀 haha. Ha en grym träning idag! Kramis

      1. Var tom hemma i tid idag men ändå blev det noll träning. När vi hämtade dottern på dagis skulle hon sitta på pappas axlar. När hon kommer upp slänger hon sig bakåt varpå hon ramlar ner med huvudet före I asfalten. Hej akuten, Hej då träningsplaner och alla andra planer med för den delen.

        1. Tack för att du frågar! Det gick nog ganska bra ändå. Hon har klagat på lite huvudvärk, men annars verkar hon vara som vanligt. Mest sur över att hon inte får kolla på plattan i samma utsträckning som vanligt.

        2. Åh vad skönt att höra. Träningen kan du ta igen någon annan dag 🙂 Ha en mysig lördag! Kram Ida

        3. Tack! Efter all stress var jag så dränerad på energi att jag körde ett av dina cirkelpass runt kvarteret. Det var skönt att få springa av sig lite och en del ångest lämnade kroppen.

  3. Hej Ida! Känns som jag frågat dig TUSEN gånger nu angående träning och vad man ska äta. Och jag tycker det är så svårt. Under en längre tid sen förra året har jag hållt på tränat. Och hela tiden är det ju snack om vad som är bra och vad som inte är bra och vad som ligger i maten osv osv. Så man blir tillslut bara knäpp i huve! Man börjar ställa sig frågan själv vad man ska äta då det är en massa skit i massor av maten man köper och maten som finns. Och jag tycker det är fruktansvärt svårt och veta vad som är bra att äta och kombinera ihop med träningen man gör och det man vill uppnå. Jag har alltså nästan nu i ett år snart 2 ( i februari) försökt uppnå att få till mina lår till att bli fasta o smala. och få till min mage platt och få till en snygg rumpa och få till bicepsen snygga. De känns verkligen som att jag skulle behöva en pt för att ens få till de jag vill uppnå. men tyvärr så har man ju inte ekonomin till det. och jag vet att du alltid lägger ut inlägg om mat,kost träning osv. :/ Hoppas du kan hjälpa mig på nått sätt. För detta börjar gå mig på nerverna o jag mår så fruktansvärt dåligt över min kropp. Jag känner mig som en bladning av en kort men fet padda slash en ko med hängtuttar! :O haha hoppas du verkligen kan hjälpa mig. // Kram Malin! 🙂

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar