Annons
Annons


STYRKA & STRETCH FÖR LÖPARE


IMG_2343.PNGIMG_2344.PNG

Vinnare av outfit från adidas/Stadium denna vecka: @josefn_c och @malmberglinn.

(Inlägg i samarbete med Stadium och adidas)

God morgon hjärtan! Här ovan ser ni veckans vinnare av valfri outfit från adidas/Stadium. STORT GRATTIS! Ni kommer bli kontaktade på instagram. För er som inte vann så kommer en ny chans nu i veckan.
TÄVLING – Vinn en outfit från adidas/Stadium

Annons

1. Lägg ut en träningsbild och tagga #whyirunstockholm och #jointhemovement på instagram.
2. Berätta varför ni gillar löpning.

2 vinnare kommer preseneras på min blogg nästa söndag.

Kom ihåg att ni måste ha öppen profil för att vi ska kunna se och att inte tagga gamla bilder för då hamnar de för långt ner i taggen.

I dagens video träffar jag min löpcoach Lisa som hjälper mig med styrkeövningar och stretchövningar för att lyckas bättre med min löpning. Så grymma tips som jag tycker ni ska ta till er och skriva ner. De har verkligen hjälpt mig i min träning. Självklart kan man göra övningarna även om man inte tränar löpning. 

 

 

10 kommentarer till “STYRKA & STRETCH FÖR LÖPARE”

  1. Riktigt intressant inlägg! Så smart med övningar man kan göra när man borstar tänderna! 😀 Kram!

  2. Hej Ida!

    Tack för den bästa bloggen. Jag håller på att gå över till att bli vega och undrar hur mycket mer man måste äta som Vegan? Som du nämnt måste man bara äta mer, men hur mycket mer- om man tar ett exempel i kalorier?

    Också, är det svårare att bli fit, bygga muskler och bränna fett som vegan?

    Tacksam för svar! PussAR! <3

    1. Men å tack finis vad glad jag blir! <3 Jag räknar inte kalorier utan äter bara massor 🙂 Men ibland kollar jag i conometer så jag får i mig alla aminosyror och då har deet blivit mellan 2500-3000 kalorier.

      Nej jag tycker det är lättare. Äter mer, tränar mindre och är mer fit. Sedan beror det ju på vad man äter. man kan ju äta väldigt ohälsosamt även som vegan. 🙂 Kramis

      1. Okej – jag tänkte bara att man kanske går lätt upp i vikt av att äta för mycket och varit lite orolig för det.
        Men jag äter faktiskt bra och nyttig mat 🙂 Men då behöver jag kanske inte vara så orolig.

        Tack så mycket för svaret Ida! <3

        1. Det kan hända att man går upp i början i omställningen men äter du en bra kost med mycket bra växtbaserade kolhydrater, lite bra fett som avokado, nötter och frön och den mängd protein du behöver så kommer du få en hälsosam kropp. Jag äter mängder. Kolla in mina matdagböcker på youtube om du vill ha lite inspiration 🙂 Kramis

  3. Verkligen superkul att du tycker att det är så roligt med youtube och även fast jag tycker om dig mycket så har jag inte tålamodet med youtube och saknar lite på bloggen men det är ju förståligt att det blir så om det tar sådär många timmar med youtube!! Lyssnar på podden såklart också och ditt senaste avsnitt var superbra och vore roligt om ni alltid hade med lite frågor!! En allmän fundering jag har är om du inte blir tokig på när folk frågar hur man blir fit och när folk säger att de vill ”tajta till”/bli mer fast osv osv för det folk menar med det är ju att förlora fett och bygga muskler fast de tror att de ska finnas någon magisk enkel genväg eller?? haha, ber om ursäkt för flummig kommentar

    1. Haha det tar ett tag att lära sig gilla youtube. jag fattade det inte alls i början men efter att ha kollat ett tag så är jag nu helt fast och älskar att kolla andras vloggar mm. 🙂 Tack finis vad kul att höra! Vi ska försöka ta med frågor i varje avsnitt framöver. Haha jo ibland upprepar man sig en hel del och du har rätt. Folk vill att allt ska vara lätt men det finns tyvärr inga genvägar. 🙂

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar