Annons
Annons


EN AV MINA FAVORITÖVNINGAR FÖR MAGEN


 Lagom till lunch så kommer här en GRYM övning för mage/bål som man kan lägga till i veckans utmaning! Innan man ger sig på denna så behöver man se till att ha en stark bål/inner core (

Annons

HÄR hittar du ett pass för inner core).

Spänn bålen under hela övningen och börjar det göra ont i ländryggen på ett dåligt sätt så vila en stund och börja om.

stomach exercise1

7 kommentarer till “EN AV MINA FAVORITÖVNINGAR FÖR MAGEN”

  1. Hej ida!
    Tack för en underbart inspirerade och peppande blogg!! Tycker du är helt fantastik i Kick start, önskar jag hade dig som pt 🙂
    Jag skulle vilja ha din hjälp jag har sedan fabruari börjat träna och tänk på att äta bra mat. Jag började med att träna 3 dagar veckan blandade kondition och styrketräning, på två månader hände typ inget (viktmässigt) jag kände att jag fick mer muskler men jag vill gå ner i vikt.. Vägde då 74kg och är 160cm lång, började istället att bara träna kondition då gick jag ner till ca69kgoch vart as peppad och nöjd, men nu på den senaste månaden har jag helt stannat av och pendlar mellan 70-71kg. Jag vet att man inte ska koncentrera sig så mycket på vikten men jag kan inte låta bli.. Kostmässigt så äter jag bra mat, inga mjölkprodukter och väldigt lite kolhydrater oftast i form av couscous eller bulgur och nån enstaka knäckemacka. Har du något bra tips på hur jag ska komma igång eller vad jag gör fel? Hoppas du kan hjälpa mig, kramar M 🙂 <3

  2. Hej Ida!
    Jag tycker att du är jätte duktig och du är en stor insperation för mig. Jag är en tjej på 17 år som tränat regelbundet i över 1 år nu. Jag har fått en kärlek till träningen och älskar att sätta upp nya mål och känna mig stark. Jag har aldrig tänkt på vikten så mycket då jag alltid varit normalbyggd och normalviktig. Men de senaste halvåret har allt gått fel. Jag har fått en ätstörning relaterat till för mycket träning och för lite mat. Jag har rasat i vikt och min kropp har ställt in sig på svält. Det har varit både medvetet och omedvetet då jag plockat bort all mat jag tycker varit ”onyttigt”, även kolhydrater. Nu har jag fått hjälp och måste äta var 3dje timme (stora portioner för mig) för att gå upp i vikt och sätta fart på min hormon och näringsproduktion. Jag får nu inte träna på ett tag och det är nog det jobbigaste men när jag är frisk så blir det en hälsosam omstart!
    Tyvärr är detta inget ovanligt och därför tycker jag att sådana som jobbar med träning ska informera mycket om att mat är viktigt och att svält är ingen utväg för något! Därför har jag följt just din blogg då jag tycker att du är duktig på det.
    Fortsätt med det du gör!
    Kram

  3. Hej Ida!
    Jag tycker att du är jätte duktig och du är en stor insperation för mig. Jag är en tjej på 17 år som tränat regelbundet i över 1 år nu. Jag har fått en kärlek till träningen och älskar att sätta upp nya mål och känna mig stark. Jag har aldrig tänkt på vikten så mycket då jag alltid varit normalbyggd och normalviktig. Men de senaste halvåret har allt gått fel. Jag har fått en ätstörning relaterat till för mycket träning och för lite mat. Jag har rasat i vikt och min kropp har ställt in sig på svält. Det har varit både medvetet och omedvetet då jag plockat bort all mat jag tycker varit ”onyttigt”, även kolhydrater. Nu har jag fått hjälp och måste äta var 3dje timme (stora portioner för mig) för att gå upp i vikt och sätta fart på min hormon och näringsproduktion. Jag får nu inte träna på ett tag och det är nog det jobbigaste men när jag är frisk så blir det en hälsosam omstart!
    Tyvärr är detta inget ovanligt och därför tycker jag att sådana som jobbar med träning ska informera mycket om att mat är viktigt och att svält är ingen utväg för något! Därför har jag följt just din blogg då jag tycker att du är duktig på det.
    Fortsätt med det du gör!
    Kram

  4. Hej Ida, jag är rätt förskyld med snuva, tät i näsan och hostig, men finns det nån träning jag kan göra? Hatar o inte kunna träna..

    1. Har du ont i halsen och feber ska du inte träna alls. Om inte så får du avgöra. Oftast är det bättre att vila så förkylningen försvinner helt och du kan köra till 100% 🙂 Krya på dig Kram Ida

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar