Annons
Annons


STARTA VARJE DAG MED AKTIVITET


2013 ska jag försöka börja varje dag med att röra på mig lite. Det behöver absolut inta vara ett helt träningspass utan bara en kortare promenad, några situps, armhävningar eller annan styrkeövning eller kondition. Det känns verkligen som att kroppen kommer igång då!

Eftersom jag egentligen bara har 5 minuters gångväg till jobbet så fick jag ta en lång omväg imorse. Blev Sammanlagt ca. 30 min promenad. Så himla skönt. Sedan blev det dunderfrulle med gröt och ägg. Nu är jag redo för denna underbara fredag!

Annons

2 kommentarer till “STARTA VARJE DAG MED AKTIVITET”

  1. Hej Ida!  Har nyligen hittat din blogg och älskar den. Letat efter en träningsblogg som samtidigt är glamorös och rolig:-) 

    Jag har en fråga: Vad tycker du om detox?? Någon kur du kan rekommendera?

    Förra våren tränade jag mycket och mådde toppen sen blev jag sjuk när hösten kom och har opererats för ett tag sen. Den ”sjukdomsperiod” har tagit hårt på mig, har järnbrist och vitaminbrist och känner mig så jäkla hängig samtidigt som jag är aspepp på att komma igång igen med träning och känna mig stark. Jag har även mycket problem med magen och har en hög grad av IBS. Tänkte att en detox kanske kunde vara bra och rensa ut allt slagg osv?? Jag vill dock inte tappa ännu mer muskler, har redan gjort det under sjukdomsperioden (är 1.75 lång och väger 58kg) Vill ha en stark och frisk kropp!

    Keep up the good work! //Anna

  2. Hej 🙂

    Härligt med morgon promenader! Jag börjar redan kl 7 på morgonen och måste gå upp redan kl 5 för att hinne äta och ta mig till jobbet då det tar ca 1 1/2 Tim. Vad tycker du om att försöka gå upp 04:15 för att hinna med en morgon promenad? Alltid skönt med någon annans åsikt.

    Med vänlig hälsning,
    Jessica

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar