Annons
Annons


MYSKVÄLL


God Kväll!

Har haft en lugn dag med pojkvännen och köpt lite inredning till lägenheten. Ny matta, nya köksstolar, korg till ved, arbetsstol mm. Lägenheten kommer bli så fin.

Nu ska jag ha en lugn kväll framför TV:n då jag känner mig lite febrig. Ska få i mig massa mat och fruktsallad och jag tänker vakna upp frisk som en nötkärna  imorgon! Veckan är fylld av möten, klienter, rep, workshops och många andra roliga saker. bäst att hålla sig kry!

Här ska jag sitta och mysa resten av kvällen…

Annons

,

2 kommentarer till “MYSKVÄLL”

  1. hej, kan du ge några tips på övningar som tränar höfterna, låren och rumpan? för oss som är lite större där

  2. Hej Ida!

    Älskar din blogg och du är min stora träningsinspiration och gör mig peppad att träna! Har en fråga angående träning som jag hoppas du kan hjälpa mig med.

    Jag har bestämt mig för att komma igång med träningen nu på riktigt. Har skaffat gymkort och hade tänkt träna 4-5 dagar i veckan där. Har alltid varit en träningsmänniska och har bland annat dansat i flera år ca 4 ggr i veckan och periodvis tränat lite på gym tidigare så är inte helt och hållet nybörjare.

    Mitt mål är att tajta till kroppen och gå ner ca 6-7 kilo fram till sommaren. Vill få en tonad och stark kropp och bygga muskler.

    Hur ska jag fördela konditionsträningen och styrketräningen? Och vad för typ av konditonsträning tycker du jag ska satsa på ? Vilkentyp av styrketräning? Köra genom hela kroppen då jag styrketränar eller kanske 2,3 muskelgrupper i taget?

    Skulle bli jätteglad om du ville svara på detta och ev ge förslag på hur en träningsvecka kan se ut!

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar