Annons
Annons


LET´S GO – POWER WALK


God underbar måndag mina finisar! Nu är det måndag och dags för en skön utmaning igen och denna veckan ska vi ha en av mina favoriter som vi inte haft på ett tag och som ALLA kan vara med på. Den är verkligen perfekt nu under sommaren också.

Annons

Jag utmanar nämligen er att gå minst 5 st Power Walks på minst 40 min/st innan veckans slut. Hur skönt?

Glöm inte tagga era bilder med #wargpower på instagram. Så vilka är på och går denna veckans utmaning?! 🙂

Prenumerera på min youtubekanal HÄR!

//English: Good morning sweeties and it´s finally monday and time for a new challenge! This is one of my favorites and everyone can join this one. I challenge you to do 5 power walks (at lesat 40 min each) before the end of this week.  Do not forget to hashtag your pics with #wargpower on instagram and comment below the video if your in the challenge? Wohoo let´s go!

Subscribe on my youtube HERE!

21 kommentarer till “LET´S GO – POWER WALK”

  1. Hej Ida, tack för en jättefin och inspirerande blogg! Jag är 17 år och har 18 kg att gå ner för att inte ha övervikt (enligt BMI), men ca 25 kg för att nå målvikt. Har förstått att detta kommer ta tid, men vet någorlunda hur jag ska äta och träna. Mitt problem är motivationen. Vill helst slippa att ställa mig på vågen eller ta före efter bilder, då detta leder till starka ångestkänslor, så därför kan jag ej motiveras av att se framsteg. Hur ska jag behålla motivation när det känns tufft?
    Vet inte heller riktigt hur jag ska äta i skolan.
    Vet att en snabb viktminskning inte är att rekommendera, men hur lång tid skulle du vilt gissa att det skulle ta för mig om jag följer de råd som du har gett andra i min situation?
    En snabb fråga till bara; Chlorella lovprisar ju så många, men vad är det egentligen bra för? Kan jag ta det istället för multivitamin och multimimeral? Vet du något annat naturligt kosttillskott som kan hjälpa mig på traven med förbränning eller ämnesomsättning?
    Kram <3

    1. Hej Sofia och tack för din kommentar! <3 Istället för mål med utseendet eller mått så sätt upp ex styrkemål som att kunna klara av X antal armhävningar, springa x antal km, köra squats med X kg osv. Det behöer inte vara stora mål utan exemel en armhävning från tårna, men det kan vara väldigt motiverande att ha. Det går inte att säga tid då vi alla är olika, men stressa inte. Försök äta mindre av socker, snabba kolhydrater och halvfabrikat och välj mer grönsaker, protein och bra fetter i skolan och låt det ta den tid det tar.

      Angående chlorellan så älskar jag den och äter den själv varje dag. Den innehållar alla näringsämnen man behöver och är väldigt utrensande. Min mage fungerar bättre när jag tar den och jag känner mig piggare 🙂 Den kan absolut hjälpa till med matsmältning och förbränning. Jag använder denna http://vitamera.se/ref/idawarg/chlorella-tabletter-24.html

      Kramis

  2. Hej Ida!
    Gillar din blogg supermycket och kollar dagligen in här för inspiration. Nu behöver jag lite hjälp. Har också varit discodansare och tävlat på elitnivå, alltid tränat mycket och varit väldigt aktiv. Efter ett år utomlands har jag tappat det helt och vill komma igång igen men känner mig omotiverad när jag märker hur mycket kondition och styrka jag tappat. Känns som att allt är förlorat och det är otroligt frustrerande och omotiverande.
    Har inte tillgång till gym men gillar dina videos utan redskap och kör på dom plus promenader och löpning.
    Just nu orkar jag knappt köra fyra varv av varje pass utan kör på tre eller bara två om jag sprungit innan :/
    Har du tips på hur jag skulle kunna lägga upp min träning med hjälp av dina videos?

    Tack för ditt engagemang och en bra blogg!

    Nathalie

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar