Annons
Annons


FÖR BÄTTRE ÅTERHÄMTNING


 

IMG_7059.JPG

Green Rcvr Power Tights – HERE // Pink Rcvr Power tights – HERE

OH nu har mina favorittights kommit ut till försäljning. Förra sommaren var jag i New York för att fota just Pumas Höstkollektion 2014 och de här tightsen var mina absoluta favoriter och jag kunde inte förstå hur jag skulle kunna vänta ett helt år innan jag fick använda dem?! De här är recovery tights och är bra att ha på sig efter ett hårt träningspass för att återhämtas snabbare.

Annons

Självklart kan man även ha dem på sig under träningspasset också. En annan sak som de även är grymma för är att ha på sig när man flyger. De fungerar nämligen som en stödstrumpa, fast en snyggare sådan 😉 haha.

English: My favorite tights from Puma is now in store. Last summer I was i New York to shoot Pumas Fitenss Collection Autumn 2014 and these thighs where my absolutely favorite. These are recovery tights and is very good to wear after a hard workout for a better and faster recovery. Offcourse you can wear them during training to. Thay also is perfect to wear during a flight because the works lika a support stocking, but a prettier one. 🙂

 

5 kommentarer till “FÖR BÄTTRE ÅTERHÄMTNING”

  1. Hej Ida! Kan inte du göra ett inlägg med en video på en av de bästa övningarna till de olika kroppsdelarna? Tjänar du mycket pengar på din blogg?

  2. Hej
    När du ändå nämner stödstrumpor, jag har de senaste månaderna haft problem med vätskefyllda underben/ankar/fötter vid flygning, långa bilturer och mycket gång + värme, jag är normalviktig, (har nämligen läst att det är vanligt vid övervikt) jag tränade regelbundet( kondition + styrka) mellan januari och juni, under sommaren har det varit dåligt med det, men problemen började ni i våras, har du nån aning om vad det kan bero på? jag vet sedan innan att jag inte har så bra blodflöde i benen, det är ju en orsak men varför kommer problemen med vätskefyllnad nu då? vad kan jag göra för att undvika detta? tänkte i tränings och kost väg? eftersom det är det du kan, jag frågar inte efter en läkares synpunkter ;P

  3. åh, kollade på de i lördags på xxl. Funderade länge på att köpa de men var lite snål den dagen! Ska nog köpa de nästa gång jag är inne i stan! 😀

  4. Hej Ida! På tal om återhämtning: Hur lång tid rekomenderar du att jag ska låta muskelgruppen jag tränat vila efter ett tuffare träningspass för bästa resultat? Ska jag nöta samma muskelgrupp varje dag? Träna den mindre/lättare varannan dag? Eller kanske låta den vila i 48h som en del brukar säga?
    Tack så mycket för en inspirerande blogg Ida! Jag blir alltid så motiverad när jag klickar in och har fått tillbaka en hel del glädje i min träning.

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar