Annons
Annons


FOKUS PÅ MAT, ÅTERHÄMTNING OCH STYRKA


 

God Morgon vänner! Sitter och äter frukost och kollar igenom min mail. Jag vill verkligen be om ursäkt till alla er som mailat och frågat om kostrådgivning. Förra veckan var galet stressig och även denna, men kommer börja svara på era mail nästa vecka.

Annons

Just nu är det en ganska lång väntelista men kommer snart dra igång med ett gång nya klienter så håll ut.

Idag är jag lite öm i övre delen av kroppen då jag var på StudioDQ igår och körde Pole. Så sjukt roligt men tyvärr känner jag att jag tappat lite styrka. Anledningen till det är att jag haft en stressig period med för lite av både träning och mat, men det ska det bli ändring på! Från och med nu kommer det bli mer mat, en lite lugnare träningsvecka för återhämtning och från och med nästa vecka blir det fokus på att bli grymt stark igen och förhoppningsvis kommer jag att gå upp något kilo! Nu kör vi! 🙂

Jag innan Pole klassen igår…

5 kommentarer till “FOKUS PÅ MAT, ÅTERHÄMTNING OCH STYRKA”

  1. Snälla, kan inte du skriva ett inlägg om just vila efter träning, har jättesvårt att veta hur mycket jag ska vila och vad vila egentligen innebär, kan man rida på sin vilodag?

    Och, när man springer och löptränar mycket. Är det en bra ide att köpa höga strumpor, typ stödstrumpor?
    Tänkte på benhinnor,blodcirkulation och muskelpåverkan.

    Är jättetacksam för svar! Och HERREGUD vad snygg kropp du har! Inspo x100

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar