Annons
Annons


EN HELG MED FULLT ÖS


 

PUH! Är helt slut! Hela dagen igår gick åt till att packa ner lägenheten i lådor plus köra iväg det till ett förråd. SHIT vad det tar tid att flytta! Vi har nämligen sålt våran lägenhet men inte hittat någon ny att köpa.

Annons

Så segt! Kommer därför att bo i en resväska framöver tills vi hittat någon ny. Denna söndagen blir som alla andra söndagar, VISNINGSRACE 😀 Håll tummarna för att vi hittar vår drömlägenhet idag! Mitt i allt ska jag också klämma in en fotografering för nya gymmet jag har börjat jobba på. Haha, fullt ös denna söndag med andra ord.

Förutom flytt så har min fredag och lördag sett ut så här…

1. I fredags körde jag ett hörligt överkroppspass. Triceps, axlar och biceps. GÖTT! // 2. Efter det lagade jag mig en galet god tonfisksallad med rödbetor och stekt chevreost. // 3. Mitt i flytten tog jag mig en välbehövd paus för att äta sushiwraps med råris, lax, avokado, wasabi och sjögräs. MUMS! // 4. Till wrapen blev det också en god grönsaksjuice.

3 kommentarer till “EN HELG MED FULLT ÖS”

  1. Hej Ida! Tack för en bra blogg! Jag undrar hur man tränar upp sina vader? Jag har väldigt smala ben men bygger lätt lårmuskler. Jag vill gärna få lite mer proportionerliga ben med större vader. Finns det några övningar du rekommenderar förutom tåhävningar?
    Lycka till med visningarna! Kram

    1. Hej och tack för din kommentar 🙂 Tyvärr så är det så att det är ganska svårt att få hypertrofi (muskeltillväxt) på vaderna. Du tränar dem i de flesta benövningar då en av vadmusklerna går över knäleden och du tränar den varje gång du böjer knät som i tex benspark. Mest träningsvärk i vaderna får jag av balett när man står på tå hela klassen 🙂 Klackar eller promenad i uppförsbacke tar också en hel del. Men bäst kontakt tycker jag man får av tåhävningar på 1 ben.

      1. Tusen tack för svar! Får helt enkelt kötta på med tåhävningar och hoppas på att det gör lite skillnad i alla fall 🙂 kram

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar