Annons
Annons


BENTRÄNING


bentraningbentraning1traning-2

God morgon mina hjärtan! Igår var jag och körde ett härligt benpass på gymmet och det kändes så bra. Har ju känt mig lite trött och på gränsen till att bli förkyld så var lite försiktig med vikter och intensitet för jag vill verkligen inte bli sjuk tills idag då jag har en mycket viktig fotografering och inspelning. Men kändes bra att komma iväg då det var 5 dagar sedan jag tränade. Det gick i alla fall superbra och kändes så skönt! Ni kan se hela passet nedan och har nu kört 100 squats i veckans utmaning. Wohoo Hur går det för er? Puss, I

Annons

10 min power walk 15% lutning

10 squats med skivstång X 4

10 benpress 120-150kg X 6

10 utfall smith X 4

Superset: 10 squats i abduktor maskin + 10 lår curl X 4

Superset: 10 benspark + 10 crunches X 4

9 kommentarer till “BENTRÄNING”

  1. kan du tipsa om lite övningar för att träna innerlår? som inte belastar knäna så mycket då jag har skada.. 🙂 puss!!

    1. Alla benövningar tar på innerlåren. Men det finns en liknande maskin som på bilden fast man kör åt andra hållet som är specifik för insida lår. Har du testat den? Kramis

  2. Hej! Jag började träna för ett årsedan och det blir bara mer och bättre för varje vecka som går. Det enda problemet jag har, är att jag inte riktigt vet hur jag ska slippa träningsvärken? Klart att det är skönt att känna att man gjort bra ifrån sig, men varje gång jag kör ben, har jag ganska ont att jag helst inte vill gå haha 😕 Har du något tips på hur man kan stretcha eller göra något annat för att slippa det?

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar