Annons
Annons


#BACKTOSTRONG


IMG_2368.PNGIMG_2369.PNGIMG_2370.PNGIMG_2371.PNG

Jag vill bara säga TACK till alla fina ni som skickar mig kort på planscher, butiker, stora plakat, reklamblad mm. från Stadiumkampanjen. Jag missar ju allt det så uppskattar verkligen alla bilder. Det coolaste var här om dagen när en vän som bor i Köpenhamn skickade bilden längst upp till höger! Så kul att se att jag även hänger där och chillar på ett garage 😀 haha.

Annons

10 kommentarer till “#BACKTOSTRONG”

  1. Hej Ida! Tack för att du alltid motiverar och inspirerar, blir alltid glad av att kika in på bloggen/youtubekanalen. Nu till min fråga. Jag har under de senaste åren ätit både gluten- och laktosfritt. Jag har för det mesta hållit mig till laktosfria produkter (crème fraîche osv) men även kokosprodukter och detta fungerar bra. Jag har också provat havregrädde (oatly) och sojagrädde men upplever att jag reagerar på detta. Jag kan få ont i magen och känna mig svullen och tänkte bara höra om det kan bero på att jag är känslig mot havre och soja? Finns det andra alternativ som kanske inte innehåller lika mycket fett som exempelvis laktosfri matlagningsgrädde som jag skulle kunna använda i matlagningen?

    Kram!

    1. Hej! Man kan absolut vara känslig mot soja och om du är jättekänslig mot gluten kan havregrädden kanske också ge problem. Jag brukar basera mina såser på kokosmjölk eller krossade tomater men vet att det även finns risgrädde du kan köpa så testa det 🙂 Kramis

  2. Hej Ida!

    Jag får ALLTID ont i ryggen när jag tränar mage, vilket gör att jag inte vill träna det :/

    Vad ska jag tänka på? Jag vet att jag ska spänna magen, och jag tycker jag gör det men får ändå ont i nedre delen av ryggen 🙁

    1. Hur är rörligheten i höftböjarna? Kan vara att du till störtsa delen använder dem + att du är stel där som gör att det drar i ryggen. Så testa kör mitt pass inner core + stretcha höftböjarna 🙂 Kramis

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar