Annons
Annons


WARGRUN CHALLENGE – VECKA 8


Wohooo det är måndag och nytt schema i WARGRUN CHALLENGE, vecka 8!  Nedan ser ni ert nya schema ni ska följa denna vecka och jag vill att ni ska göra passet 3 gånger även denna veckan.

Anmäl er genom att hashtaga #wargrun efter varje utfört pass så har ni även chans att vinna snygga träningskläder från PUMA.

Är det så att man varit sjuk, skadad eller missat vecka 1 och/eller 2  så kan man hänga med fast börja på den veckan man är.

Schema VECKA 1.

Schema VECKA 2

Schema VECKA 3.

Schema VECKA 4.

Schema VECKA 5.

Schema VECKA 6.

Schema vecka 7.

Till vana löpare: Jag utmanar er att springa er vanliga distans men att utmana er själva med intervaller 1min spring så fort ni kan, 1 min jogga anlagt tempo. Kör det passet minst 3 gånger under veckan. 

Annons

VECKA 7 NU KÖR VI, VILKA ÄR PÅ?

.

English: A new week and a new run schedule. Below you find this weeks schedule that you should do 3 times before the end of this week.

Do not forget to upload pictures and hashtag #wargrun after each workout. :)

For experienced runners: I challenge you to run your regular distance but do intervals 1 min run as fast as you can and 1 min run in your normal tempo. Do this 3 times this week. 

WHO WANTS TO JOIN? Let´s run! 

Kommentarer till “WARGRUN CHALLENGE – VECKA 8”

  1. Hejsan Ida! Jag har börjat köra wargrun challenge (som jag tycker är jättebra!) men har en fråga, när du skriver som utmaning för mer erfarna löpare att springa valfri runda, vad innebär det?
    KRAM!

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar