Annons
Annons


VAD SKA NI TRÄNA?


God Morgon och glad måndag vänner!

Har bestämt att ta sommarlov från veckans utmaning under min semester i USA, men självklart är den tillbaka när jag är i Sverige igen.

Ni kan väl istället berätta för mig hur er träningsvecka kommer se ut? Hur många träningspass blir det denna vecka och vad ska ni träna?

Själv har jag inte bestämt helt men kommer bli en hel del träning då jag vill testa på så mycket! Idag drar jag igång med 2 olika Pole Dance pass på 2 olika studios och jag är så

Annons

Excited!!! Berättar mer om det senare.

Senare idag kommer det även upp ett inlägg om hur man kommer igång med sin träning och hittar träningsmotivation, så håll utkik!

7 kommentarer till “VAD SKA NI TRÄNA?”

  1. Här i stugan på landet i Dalsland kommer det bli en blandning av löpning i skogen, paddling på sjön, yoga och annan styrketräning nere vid bryggan samt intervaller i backen mellan vattnet och huset. Helt fantastiskt att träna ute i naturen! 😀 I morgon blir det även en tur till havet för en heldag på cykeln. Nu laddar jag upp för en skogspromenad! Ha en underbar vistelse i USA!

    1. Tack snälla och jag måste säga att jag är lite avis. Längtar också till Dalsland men får vänta till vecka 30 🙂 Åker direkt från Hollywood till Dalsland.

  2. Idag kommer jag köra kondition och styrka och på torsdag blir det också kondition och styrka! På fredag är det den bästa träningen den här veckan, nämligen FOTBOLLSTRÄNING. Så himla roligt! 🙂

    1. Åh vad härligt! Har faktiskt aldrig varit på fotbollsträning i hela mitt liv. Kanske är något jag ska testa 🙂

  3. Ska träna ridning, gym och löpning. Har alltid löpt långt och medel tempo men ska börja med intervaller som omväxling och på gymmet blir det vikter och rodd. Älskar att träna nu på sommaren när det är så bra väder, man får så mycket mer energi! Hoppas allt är bra med dig, bra att ta lite vila 🙂

  4. Jag är inne på min andra deload-dag. Vanligtvis tränar jag fem styrkepass i veckan och lyfter så tungt jag kan. Men nu när min kropp skriker efter återhämtning med diverse krämpor och överträningssymtom då jag lagt på löpturer på fastande mage nästan varje dag, samt ligger på ett kaloriunderskott (usch jag hör ju hur ohälsosamt det låter) har jag påbörjat en slags vilovecka. Jag styrketränar, men med max hälften av vikterna samt går på blandade pass på gymmet -rolig funktionell träning i grupp! Springa gör jag som vanligt för njutnings skull. Trots att det var otroligt tråkigt att inte lyfta sitt max igår på gymmet, känner jag idag hur mycket jag behöver detta. IDA! Du är en stor hjälp och inspiration för att just lyssna på min kropp och ta hand om den ur ett hälsoperspektiv. Tack för att det alltid är viktigast att må bra

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar