Annons
Annons


TRÄNINGSPROGRAM FÖR ÖVERKROPPEN – #BACKTOSTRONG


Veckans utmaning:
10 rygglyft
10 armhävningar
10 dips
10 ”superman”
1 min vila
X 5

(Kör minst 4 gånger innan veckans slut)


Wohoo måndag igen och dags för en ny utmaning. Tjejer är oftast duktiga på att träna ben och rumpa men glömmer lätt bort överkroppen så därför satta jag ihop detta grymma pass för överkropp som innehåller både rygg, bröst och armar. Ni behöver inga redskap för så finns inga ursäkter till att inte vara med!

Annons

Ni kan även den här veckan vinna outfiten (tights, topp, linne) jag har på mig i videon och på bilden nedan.

Så här tävlar du:
1. Ta en bild på dig själv eller din utmaning
2. Lägg upp bilden på Instagram och skriv kort om ditt träningsmål för året
3. Tagga med #backtostrong och @stadium_jointhemovement

Ni som är med och kör har chans att vinna de snygga träningskläderna jag har på mig i videon från SOC och 2 vinnare kommer presenteras i min blogg nästa söndag.

Så vilka är på veckans utmaning? Nu kör vi!!!

(Inlägg i samarbete med Stadium)

IMG_2224.JPG

8 kommentarer till “TRÄNINGSPROGRAM FÖR ÖVERKROPPEN – #BACKTOSTRONG”

  1. Jag kommer köra denna utmaning. Första gången jag läser din blogg och kände mig peppad på en gång. Ska läsa mera bak i tiden och se om du har fler utmaningar. Verkligen kul om de finns, finns de inte så kan du väl göra fler med fokus på olika delar av kroppen! Fick väldigt stor inspiration av dig. Du är grym! 🙂

    1. Hej Theresa och välkommen hit! vad kul att höra och hoppas du hittade något spännande. Jag har nog det mesta o träningsväg och mer kommer. Idag så postade jag ex tips om hur man klarar chins. Kramis

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar