Annons
Annons


TRÄNINGSPASS OCH LUNCHTIPS


IMG_8027.JPGIMG_8028.JPGIMG_8030.JPGIMG_8029.JPG

God morgon mina älsklingar! Har lite ont i rumpan idag då jag körde styrketräning för första gången på några veckor igår. Jag mötte upp Malin på gymmet för träning och vi började värma upp på crosstrainern vilket slutade i 30min för att vi pratade så mycket. Haha. Underbart och svettiga blev vi.

Annons

Efter det så körde vi 6 set benpress och sedan superset på abuduktor maskinen och crunches och sedan kände vi att det var nog och gick och lunchade på Locals. Så himla bra mat och det mesta är ekologiskt. Jag käkade potatis med en vegetarisk chiliröra med massa bönor, rotfrukter, hummus  och grönsaker till. Så galet gott! Ett mycket bra tips på lunchställe om man är i Stockholm. Puss, I

4 kommentarer till “TRÄNINGSPASS OCH LUNCHTIPS”

  1. Härligt pass! Såg på snapchat för ett tag sedan att du bakade lussebullar! Skulle inte du kunna lägga upp det receptet? Det såg så himla gott ut och jag har länge letat efter ett bra recept på gluten och mjölkfria lussebullar 😀 Kram!

  2. åh vad gott det ser ut!! gillar verkligen när du ger bra vegetariska lunch tips! är själv veggie och tycker det är svårt att hitta bra veggie luncher i sthlm, hittar alltid bara grekisk sallad. hihi 🙂

    1. Ja det var supergott och jag håller med. Det är dåligt med vegetariska restauranger i Stockholm, men hoppas på att det dyker upp fler framöver 🙂

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar