Annons
Annons


TRÄNING – BEN OCH RUMPA


Inlägget innehåller reklamlänkar. Samtliga produkter är valda av mig. Läs mer här.

IMG_8781.JPGIMG_8780.JPGIMG_8784.JPGIMG_8781.JPGIMG_8786.JPGIMG_8788.JPG

(Reklamlänkar)
Tights – HÄR // Top – HÄR // Skor – HÄR 

Hej mina älsklingar! I fredag var jag och körde lite fredagsfys och det blev ett svettigt pass för ben och rumpa. Hade på mig mina nya kläder från Adidas och jag älskar dem, speciellt tightsen! Har länkat dem ovan.

Annons

Men i alla fall här kommer  träningspasset.

Uppvärmning: 15 min power walk 15% lutning

10 benpress X 6
10/sida utfall i smith X 4
10 benspark X 3
10/sida enbens benpress X 3
10 squats i abduktor X 3

7 kommentarer till “TRÄNING – BEN OCH RUMPA”

  1. Hej Ida!
    Jag är 15 år och tränar på gym ca 4 gånger i veckan. Äter i princip aldrig sötsaker i veckorna utan bara på helgen. Jag ser definitivt skillnad på min kropp nu om man jämför med för ett år sedan. När jag spänner magen känner jag tydligt starka magmuskler men de syns inte. Har alltså fett utanpå som gör att man inte ser dem. Vilken typ av träning borde man satsa på? Eller handlar det bara om att fortsätta som jag gör nu? Älskar din blogg, kram!

    1. Har samma problem, magen är superhård när jag spänner men underhudsfettet under naveln gömmer magmusklerna ?

  2. Hej Ida!
    Din blogg är grym och din podd som du gör med Victor är super duper bra!
    Jag har länge funderat på att bli vegetarian. Denna vecka provade jag och nu har jag på senaste tiden känt mig lite yr då och då. Jag funderar på vad det kan bero på. Om det är att jag inte har fått i mig viktiga saker, som man får av kött. Eller om jag har glömt något att tänka på när man äter vegetarisk kost. Jag är som sagt ny med detta, och frågar om du har några bra tips på kost och andra saker man kan tänka på.
    Tack för en underbar blogg!

  3. ag har precis börjat träna för ngn månad sedan…kör styrke och konditionträning. Jag har gått ner lite men ej så som jag trott. Det jag undrar över är kosten. Jag håller mig strikt i veckorna(äter protein,kolhydrat o fett). Ligger på underskott för att gå ner.(noterar i lifesum så gott jag kan) Men på helgen har jag unnat mig godis och lite extra (lö). Det jag undrar över är om sockret då istället ställer till det för mig? Borde jag vara strikt hela veckan och utesluta socker? Eller ska jag också utesluta kolhydrater i veckorna (lchf) för jag har läst en del att kolhydrater stimulerar insulin och även därmed fettlagringen. Suck. Känns som man vet för lite….

  4. Hej Ida! Du är en sådan inspirationskälla!! Jag har börjat träna på gym vilket jag länge har velat. Jag har ett mål, det är att få smalare ben/lår. Men jag vet inte riktigt hur jag ska träna, vad för övningar jag ska göra för att få det resultat jag vill ha.. Har du några tips & trix?

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar