Annons
Annons


TOTALT DÖD EFTER DAGENS BEN- & RUMPPASS


Efter att ha vilat i 2 dagar så fick jag några superkrafter från ingenstans och sprang iväg till gymmet för att köra ett tungt och effektiv ben/rumppass + intervaller. Svetten rann och nu är jag så där härligt död som man endast kan bli av riktigt tunga benpass.

Annons

UNDERBART! Nu är jag redo för en 18 timmars flygresa till Los Angeles! Yeeey imorgon åker jag!

Dagens pass:

– 10 min löpning till gymmet.

– 24 utfall med 24kg x 3

– Superset: 15 raka marklyft 30kg + 20 höftlyft 20kg

– 15 st ”Min nya special buttkillerövning” 40kg x 3

– 15 Benpress 104kg x 4

– Avslutade passet med högintensiva löpintervaller på löpbandet 20s 16-17km/h 10s vila x 10

– 20min promenad hem.

Körde passet med väldigt kort vila (Ca 30s) mellan set och övningar.

DÖD! 😀

6 kommentarer till “TOTALT DÖD EFTER DAGENS BEN- & RUMPPASS”

  1. Väldigt simpel fråga, kanske t.o.m. dum, men ändå, när du skriver att du gjort 24 utfall, är det för båda benen, eller bara ena? 😛

    1. Absolut inte dum 🙂 Idag blev det 24 sammanlagt alltså 12/ben x 3 Kör jag utan vikter brukar jag göra 40 st alltså 20/ben x 3 🙂

  2. Kan du inte berätta om din ”buttkillerövning”? 🙂

    Sen undrar jag också om du kör med hantlar när du kör utfall?

  3. Ida!:) Har du en ny variant på din Wargens buttkiller eller är det den du har skrivit om och visat tidigare?

  4. Hej Ida! Jag är känslig mot laktos och gluten och har därför uteslutit det från min kost för att må bättre, tänkte även ta bort mjölksocker så jag förhoppningsvis blir helt bra. Men jag tränar rätt mycket och känner att jag inte har lika mycket energi som jag hade innan och orkar inte träna lika hårt. Hur gör du för att orka? Har du några tips på hur man får i sig mat som ger en energi som är glutenfri och mjölkfri? Känner att jag skulle behöva äta kolhydrater för att orka men vet liksom inte riktigt på vilket sätt! Älskar verkligen din blogg, den gör mig peppad! 🙂

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar