Annons
Annons


TIPS PÅ ETT GRYMT EFFEKTIVT TRÄNINGSPASS


Igår körde jag ett grymt pass i mina föräldrars källare. Jag är lite av en rastlös människa och älskar när saker blir gjort effektivt, därför älskar jag cirkelträning, triset (tre övningar i följd utan vila) och Superset (2 övningar i följd utan vila). Ett träningspass behöver inte vara längre än 20-40 min.

Igår körde jag ett  pass med fokus på axlar och mage: 

Triset axlar: 20st hantelpress 8kg/hantel + 20 hantelpress armbågar fram 4kg + 20 st burpees x 3 med 1 min vila mellan varven.

Superset axlar: 20st Stående raka axellyft med gummiband + 20st vandrandeplankan x 3 med 1 min vila mellan varven.

Supeset mage: 20st crunch på boll + 20st indrag av knän på boll x 3 med 1 min vila mellan varven.

På så vis fick jag ett 25 min härligt, svettigt och effektivt träningspass!

Jag igår efter träningen…

Annons

 

2 kommentarer till “TIPS PÅ ETT GRYMT EFFEKTIVT TRÄNINGSPASS”

    1. Hej! Aboslut! När jag byter bloggportalsedan så kan ni vänta er ännu mera video på både mig och övningar 🙂 Så håll utkik! <3

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar