Annons
Annons


THIS WEEKS CHALLENGE – BURPEE


Wohoo jag hoppas VERKLIGEN ni är taggade denna veckan för nu blir det jobbigt! Det finns en övning som de flesta nog har en enorm hat/kärlek till och det är Burpees. Man hatar den när man gör den och äskar den när man är klar 😀 Haha. Denna veckan utmanar jag er att köra totalt 150 burpees innan veckans slut och ni får dela upp det exakt hur ni vill.

Man kan också anmäla sin blogg och utmana sina läsare. Posta bilden ovan och länka min blogg –> http://idawarg.wearecube.se/?p=33418 ‎och lämna sedan en kommentar om att ni är med (glöm inte skriva med er bloggadress). Kommer sedan göra ett inlägg med länk till alla bloggar som är med + bilder från vår hashtag #wargpower på instagram.:) SÅ vilka är på denna veckas utmaning?!  Nu kör vi vänner!

#WARGPOWER

Annons

 

//English: Wohoo the best day ever is here, monday! This week I will challenge you with an exercise that most of the you love/hate. You hate it while doing it and love it after doing it and I talk about burpees. I challenge you to do total 150 burpees before sunday. Its a tuff one but I know you will make it! :) Who wants to join?

If you have a blog you can participate by leaving a comment below that you are in + your blog adress. Then you do a post on your blog about the challenge and links –> http://idawarg.wearecube.se/?p=33418 In the end of this week I will do a post on my blog and link everyone who participate in the challenge.

33 kommentarer till “THIS WEEKS CHALLENGE – BURPEE”

  1. Jag är LÄTT på veckans utmaning. Det här kommer att bli sjukt jobbigt, svettigt och härligt! Jag har liksom en hatkärlek till burpees som säkert många andra känner igen! Nu kör vi!

  2. Kollade videon, du ska ju inte lägga dig med magen på marken i en Burpee, du ska göra en vanlig armhävning. Eller gör du så att dina läsare får en enklare variant?

  3. Hej Ida! Har en fråga jag hoppas att du kan svara på! Har precis börjat träna på gym igen efter ett långt uppehåll(o två barn!) och nu är jag sjukt taggad! Vill helst träna varje dag,men hållit mej till varannan. Är det för mycket? Alltså vet ju att det är minst lika viktigt med återhämtningen,vill ju inte att det ska ”slita” på kroppen..är ute efter att bygga på mej muskler,inte ute efter att tappa kilon! Är varannan dag för mycket att träna rumpa tex?
    Tacksam för tips!!

  4. Förra veckan hade denna passat bra, då körde vi 200 st på max en halvtimme. Det var kul men det blev inte mycket vila 🙂
    Sen var det 1,5 h kvar av passet, då var man ganska död 😉

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar