Annons
Annons


THIS WEEKS CHALLENGE – BULGARIAN LUNGES


ÄNTLIGEN MÅNDAG! Den här måndagen är inte vilken måndag som helst utan det är dags för världens bästa utmaning och världens bästa rumpövning! Många har problem att hitta rumpan i squats och vanliga utfall och då är den här övningen så grym att göra. Utmaningen hittar ni på videon nedan. Tagga tagga tagga!

Annons

Man kan också anmäla sin blogg och utmana sina läsare. Posta bilden ovan och länka min blogg –> http://idawarg.se ‎och lämna sedan en kommentar om att ni är med (glöm inte skriva med er bloggadress). Kommer sedan göra ett inlägg med länk till alla bloggar som är med + bilder från vår hashtag #wargpower på instagram.:)

SÅ vilka är på denna veckas utmaning?! Nu jäklar ska lilla rumpis få jobba!

#WARGPOWER

English: Woop woop, it´s a new week and time for a new wonderful challenge! This week it´s time to work on our butts and you´ll find the challenge on the video above (english subtitles)… Hashtag your pics with #wargpower on instagram! Who wants to join?!

If you have a blog you can participate by leaving a comment below that you are in + your blog adress. Then you do a post on your blog about the challenge and links –> http://idawarg.se In the end of this week I will do a post on my blog and link everyone who participate in the challenge.

39 kommentarer till “THIS WEEKS CHALLENGE – BULGARIAN LUNGES”

  1. A question to the swedish girls here: how many bulgarian lunges should we do? because in the video there is no subtitle and I can’t understand swedish… 🙁
    So, it would be nice, if someone of you could tell me this 🙂

    1. Oh can’t you see the subtitles? Maybe you can change your setting on youtube so you can see the subtitles? Otherwise its 100 bulgarian lunges/leg. Best butt exercise ever 🙂 <3

      1. No I can’t….in other videos before I saw the subtitle, but not in this one…but now I know what I have to do 😉
        Thank you very much and I’m curious about the sore 😉

  2. Jag är med! (Jag var med för ett par veckor sedan också, skrev inlägget, länkade och allt, men glömde att kommentera här. Jaja, du är så bra och så inspirerande att jag inte har något emot lite gratisreklam!) Hejaheja!

  3. Hej Ida! Jag får ofta ont i fotdynan/tårna när jag gör denna övning, alltså foten där jag lägger tyngden. Vet du vad detta kan bero på? Kram!

  4. Jag vill absolut vara med, och har redan idag gjort 50 reps på varje ben, vilket är stor skillnad mot mina vanliga 24 reps på varje 🙂

    Sen vill jag även tillägga att går man in på din blogg och ska kommentera via en iphone stängs hela sidan av.
    /Wictoria, http://nattstad.se/wictoria

  5. glömde av att skriva upp mig början av veckan- men jag har varit med och är med! 😀

    //hundredkitchenstories.blogg.se

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar