Annons
Annons


STYRKETRÄNING MED TRX


enbensknaboj-trxindrag-trxindrag-1-trxcurl-trxrodd-trx-3träning

Kläderna jag har på mig hittar ni –> HÄR!

Igår var jag på gymmet och körde, så himla härligt att vara tillbaka efter ganska lång vila! Körde ett härligt pass där jag blandade cardio och styrkeövningar med trx-band. Var länge sedan jag körde det och har glömt hur effektivt och bra det är. Ska fortsätta lägga in sådana övningar framöver!

Annons

Cardio:
Löpning 1 min + power walk 1 min X 40 min

Styrka:
10 enbens squats trx X 3
10 indrag av knän trx (bild 2 & 3) X 3
10 indrag av fot trx (bild 4) X 3
10 stående rodd trx (bild 5) X 3

14 kommentarer till “STYRKETRÄNING MED TRX”

  1. Hej Ida! Här kommer en helt annan fråga. Men jag har börjat ta både spirulina och chlorella i pulverform. Har tagit en tsk av varje varje morgon. Undrar hur mycket du tycker att man ska ta? Och om det är bäst att dela upp det på 2 gånger om dagen eller om det räcker att bara ta det på morgonen? Hur mycket ska man ta som mest? Känns som att det blir mer prisvärt att köpa i pulverform istället för tabletter men vet inte om det stämmer. Kram och tack för en bra blogg:-D

    1. Hej Helena! jag brukar ta spirulina ena dagen och chlorella nästa så kör varannan. Ibland tar jag även båda haha 😀 Men att ta en dos på morgon och en på kväll är bra. Jag har även både pulver och piller och tar pulver när jag gör smoothie och piller när jag gör gröt 🙂 Vet inte vad som är mest kostnadseffektivt, tror nog det är ganska lika 🙂 Tack snälla <3 <3 Kramis

  2. Har inte jobbat så mycket med TRX men har nyss skaffat mig en pilatesboll och det är ju så galet mycket jobbigare att köra med ett ”icke-stabilt” underlag! Man får verkligen ut mer av varje rörelse! 🙂

    1. Ja TRX är grymma! Men be ditt gym skaffa en TRX, inte så dyrt och man kan sätta dem vart som. Annars är det ett grymt redskap att köpa hem 🙂 <3

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar