Annons
Annons


SÅ HÄR SÅG MIN ALLRA FÖRSTA SURFLEKTION UT


Nu mina vänner är första avsnittet här från min surfresa till Portugal. Idag får ni följa med mig på min livs första surflektion och jag kan säga att jag var så galet nervös innan! Haha.

WARGEN GOES PORTUGAL – AVSNITT 1

Annons

Nya avsnitt postas söndagar och torsdagar så prenumerera HÄR så missar ni inget.

6 kommentarer till “SÅ HÄR SÅG MIN ALLRA FÖRSTA SURFLEKTION UT”

  1. Hej Ida! Skulle du kunna tipsa om någon bra ryggövningsr för överdelen av ryggen(latisimus dorsi) tycker det är svårt att hitta så det skyller verkligen uppskattas! Tack på förhand!

    1. Hej Isabelle! latissimus är hela ryggen och inte bara övre. Latsdrag och chin ups är grymma för att träna just denna. För övre delen av ryggen gillar jag alla former av rodd och min favorit är stående rodd med hantlar. Kram Ida

  2. Hej Ida! Började kolla på kickstart idag, älskade verkligen det och blev så motiverad till att träna mer och äta hälsosammare. Kommer det komma fler säsonger?

    Har du några tips på snacks som är mer hälsosammare än chips? Min pojkvän vill alltid äta chips när vi kollar på film. Kramis bananis

    1. Hej Linnea! Vad kul att höra! jag brukar själv sätta på Kickstart när jag vill ha träningsmotivation. Glömmer liksom bort att det är jag som står där och skriker på tjejerna 😀 haha. Jag vet inte om det blir fler säsonger än men hoppas det 🙂
      Ja chips är inte så bra. Säg till honom att de ligger och ruttnar i magen i 4 dagar så kanske han blir avskräckt ;D Haha. Mitt favoritsnacks är Holistics kokoschips som du hittar här – http://idawarg.vitamera.se , dipp med morotstavar, gurka och blomkål. Gör en god guacamole eller annan dip, skivad frukt och bär med kanel. skivad banan med smält mörk choklad på som stått i frysen någon timme. Fler recept kommer på bloggen framöver så håll koll. Kramis

  3. Hej ida! Har du något bra tips när det gäller detta..? Jag har jättesvårt för att sluta äta och plockar gärna i mig lite extra efter att jag egentligen är mätt. Vet du ett sätt som gör att jag inte stoppar i mig lika mycket? Skulle uppskattas hur mycket som helst för ett svar! Kram

    1. Jag förtsår vad du menar då jag ibland gör samma sak. Bäst för mig är att undvika ett för högt kolhydratsintag och speciellt undvika snabba kolhydrater då det triggar igång suget efter mer. ta istället lite extra protein eller bra fett i måltiden så får man en skönare mättnadskänsla. Sedan så äter jag i och för sig alltid kvällsmat efter middagen ändå, fast väljer då något nyttigt alternativ som havreyoghurt med goji- och mullbär, med frön och nötter eller skivad frukt med nötsmör 🙂 Kram Ida

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar