Annons
Annons


PULKA OCH MIDDAG


Annons

vlog1 kopia

Jag gör så mycket videos nu för tiden så hinner inte lägga upp alla här på bloggen 😀 haha. Så vill ni se alla videos så glöm inte prenumerera på min kanal –> här.

I alla fall så kommer här en Vlog från förra veckan när jag hänger med min fantastiska vän Madde och åker pulka + besöker Viktors nya lägenhet och äter middag –> Kolla HÄR!

6 kommentarer till “PULKA OCH MIDDAG”

  1. Hej! Det är så att jag ska börja ett nytt jobb, och jag kommer att börja klockan 6 på morgonen och inte ha rast förens klockan 11, har du tips på någon frukost som jag verkligen kan hålla mig mätt på länge. Havregrynsgröten som jag äter nu håller jag mig inte mätt på alls länge!:( kram! Älskar din blogg och din youtube kanal!!

    1. Men tack finis vad glad jag blir! Hur mycket gröt äter du? Jag brukar köra 2 dl havre och toppa med massa bär eller frukt (minst 250g) och sedan en stor sked kokosolja + nötmjölk + spirulina. Det står jag mig på en lång stund. Vill du inte äta gröt så testa göra en stor smoothie och boosta med alger och proteinpulver och toppa med massa frön för att hålla dig mätt längre. Kramis

  2. Hej Ida! Vad jag har förstått det på andra kostrådgivare så ska man inte ska låta det gå mer 3 timmar innan man äter något igen, äter man frukost t.ex. 8 och lunch vid 13 behöver kroppen ett mellanmål däremellan så den har något att jobba med. Om man då tar proteinpulver som mellanmål istället för t.ex. en frukt eller något annat, får kroppen jobba på samma sätt då?
    Tack för en superbra och inspirerande blogg 🙂

    1. Hej fina! Det får du nästan känna efter själv. Är du hungrig så ta ett mellanmål, är du inte det utan klarar dig till lunch så är det inget du måste tvinga i dig. Jag klarar mig fint mellan frukost och lunch utan mellis 🙂 Tack fina du. Kramis

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar