Annons
Annons


NU KÖR VI :)


Hej vänner! Efter en hel dag på jobbet så gick jag direkt och hade lite körlektion. Trevligt! Känner att jag ska ta det där jäkla körkortet snart alltså! Dags nu 🙂

Nu är jag hemma och får i mig lite mat innan jag och mitt hjärta ska gå och träna ihop 🙂 Får se vad det blir då jag inte ens kan sträcka på armarna efter gympasset i fredags + Pole Dance klassen igårkväll 😀

Annons

Härligt att det är sunnytimez idag… 🙂

2 kommentarer till “NU KÖR VI :)”

  1. Hej Ida!
    Jag ska ha orientering i skolan på torsdag, den påverkar idrottsbetyget extremt mycket.
    Vi kommer att bli bedömda i orientering och ”kompass-kunskap” men även vad för mat/återhämtning vi har med oss, därför undrar jag om du har något bra tips på det! 
    Jag funderar på ägg, keso och Fitnessguru proteinpulver men du kanske vet något mer som både ger mättnad och är nyttigt? Är det kalorisnålt är det ett plus! 

    Tack för en superbra blogg, du är en stor inspirationskälla!

    Kram Nicki 

  2. Hej, har en fråga som jag hoppas du kan svara på? 
    Jag är 18 år och älskar att träna. Jag gymmar 5 gånger i veckan då jag varvar mellan styrka och kondis (löpband,crosstrainer) uppe på gymmet men jag går också på gruppass så som ”bodypump” och ”Piloxing”. Men så fort jag tränar kondition två dagar i rad så verkar jag få benhinneinflammation, och det gör riktigt ont mitt på smalbena. När jag vilar blir det bättre men bara någon vecka efter att jag kommit igång med träningen igen så kommer det tillbaks. 

    Det känns så tråkigt och ingen mening att vila om det ändå inte ger någon långvarig förbättring. Har du något tips om hur jag ska göra? Älskar konditionsträning och gillar inte att begränsa mig till varann dag om jag har ett val.

    Tack på förhand!

    Kram 
    Jennifer 

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar