Annons
Annons


MATDAGBOK


Här kommer gårdagens mat- och träningsshema…

Frukost: Proteinshake.

FYS. 1 timme

Mellis: 2 skivor valnötsbröd med creamchees och kalkon + 1 svart kaffe.

MODERNT. 1 timme och 45 minuter.

Lunch: 1 Frökuse med creamcheese och kalkon + 1 laktosfri keso med skivad banan.

Annons

Mellis: 1 kaffe och 1 näve naturella nötter.

Middag: Tonfisksallad med fullkornspasta och pesto.

Kvällsmat 1: Lättkesella med frysta bär och pumpafrön.

Kvällsmat 2: Köttfärssås. Haha min pojkvän åt sen middag och jag var faktiskt hungrig igen så höll honom sällskap med en portion med bara köttfärrssås 🙂

Valnötsbröd kan nog vara något av det godaste jag vet. LYX!

Blev en dag med 7 måltider! 🙂

2 kommentarer till “MATDAGBOK”

  1. Hey Lady!
    Snopet att se dig förra helgen i stora Sthlm, tänk va världen e liten. Kul att se dig iaf! Valnötsbröd lät hur grymt som helst, vill du please dela med dig av Idas hemliga recept?! =) Lycka till nu med sista terminen.. Kraam

    1. Hej tjejen!
      Ja Stockholm är inte så stort som man tror 😀 Kul att stöta på er i alla fall! Hade du det bra i Sthlm? Ja valnötsbröd är typ det godaste jag vet 🙂 Jag köper alltid mina bröd på stenugnsbageri eftersom det är bakade på surdeg och det tar några dagar att baka själv! Sedan är det godare om de är bakade på stenugn. 🙂 Men jag ska se om jag kan hitta något bra recept på det som man kan baka hemma. Annars kan jag rekommendera detta filbröd http://www.mums.nu/index.php/anna-skippers-nyttiga-brod/ som är gott, nyttigt och väldigt enkelt att baka! Man kan även hacka ner nötter och torkad frukt i om man vill 🙂 Kram på dig

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar