Annons
Annons


MAT- & TRÄNINGSDAGBOK ONSDAG


Har fått önskemål om att lägga ut mat- och träningsdagbok.

Här kommer dagens…

Frukost: Havregrynsgröt med hallon, blåbär, keso ock kanel + 1 ägg.

Lunch: 1 stekt ägg plus 1 vita på ett knäckebröd med cremecheese + 1 burk ”kvargyoghurt” med musli och kanel + 1 kycklingspett. (Hanninteorkadeintelaga och måsteätaupprester lunch)

Annons

Mellis: 1 surdegsfralla med fikon och cashewnötter i och 1/2 valnötsfralla. (Tycker det är godare utan pålägg :D) + 1 stor kaffe.

Mellis 2: 1 ”kvargyoghurt” + 1 banan.

Middag: Lax och grönsakswook med Turkiskyoghurt.

Träningsdagbok…

PowerWalk utomhus: 40 min.

Dansrep: 1,5 timme.

Undervisning: 5 timmar.

Lite flummig dag eftersom det är svårt att äta när man jobbar och har så oregelbundna tider. Kommer defenitivt äta ett extra kvällsmål efter jag duschat så jag slipper gå upp och käka inatt igen 😀

2 kommentarer till “MAT- & TRÄNINGSDAGBOK ONSDAG”

  1. Hej Ida! 🙂 tack för en jätte bra blogg, du inspirerar verkligen! Jag har själv dansat disco förr i ca 10 år och även tävlat, minns att du var en av mina favoritdansare att titta på haha:D efter dansen har jag sedan börjat att träna på gym några gånger i v. har gjort det i ca två år nu. Dock vet jag inte vad som har hänt nu, känner ingen inspiration eller motivation för det alls. Varje gång jag planerat att åka o träna kommer jag aldrig iväg. Så min fråga är hur jag ska kunna bli mer motiverad för träning, har du några bra tips? 🙂 Med vänlig hälsning, Angelica

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar