Annons
Annons


HEMMATRÄNING FÖR RUMPAN


WARGENS BUTTKILLER

BENLYFT ÅT SIDAN

ENBENSHÖFTLYFT

BENLYFT BAKÅT BÖJT BEN

BENLYFT BAKÅT RAKT BEN

HEMMATRÄNING FÖR RUMPA
15 Wargens Buttkiller
15/sida benlyft åt sidan
15/sida enbenshöftlyft
15/sida benlyft bakåt böjt ben
15/sida benlyft bakåt rakt ben
X 4

Annons

God måndag mina hjärtan! Här kommer ännu ett träningspass i gif-format ni kan köra hemma. Dagens pass blir en riktig buttkiller som jag själv kommer köra på denna veckan. Har inte kört styrketräning på väldigt länge nu så är sååå taggad!

Tycker ni passet är för svårt så minska antal reps och är det för lätt så öka reps, varv eller lägg på vikt. 

Hoppas ni gillar passet! Kör hårt! Puss, I

6 kommentarer till “HEMMATRÄNING FÖR RUMPAN”

  1. Hej! Jag har alltid hört att det inte ger något om man endast tränar med kroppsvikt men trots det kan jag få träningsvärk av det. Så jag undrar hur de fungerar du som verkar ha koll!

  2. Hej Ida! Jag är demivegetarian och ganska ofta smoohie bowls till frukost. Jag skulle gärna vilja addera något bra protein i för kroppen. Vad skulle du rekommendera som en bra bas som passar en studentplånbok?

  3. Hej Ida, älskar din blogg och youtube. Jag har en fråga angående träning, jag har läst att man ska variera sin träning på gymmet efter ett tag då kroppen vänjer sig under tiden. Men vad är det man ska ändra? Är det sets och reps, vikten eller övningarna? Tack i förhand:)

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar