Annons
Annons


HEMMATRÄMNING FÖR GRAVIDA


UTFALL

ARMBÅGE TILL KNÄ

HÖFTLYFT

HÖGA KNÄN

DONKEY KICKS

ROTATION

HEMMATRÄNING FÖR GRAVIDA (& ICKEGRAVIDA)
15/sida utfall
1 min knä mot armbåge
20 höftlyft
1 min gång med höga knän och armar
15/sida donkey kicks
15/sida rotation
X 4

Annons

Hej älsklingar! Här kommer ett riktigt härligt pass som jag kommer köra mycket av nu under semestern. Passar både till gravida och ickegravida. Är man inte gravid så kan man köra hopp i de båda cardioövningarna om man vill.

Hoppas ni gillar passet och skriv ner det nu till semesterträningen 🙂 Kör hårt! Puss, I

5 kommentarer till “HEMMATRÄMNING FÖR GRAVIDA”

    1. Tack fina 🙂 Ja absolut ska jag träna efter förlossningen. Kommer rådfråga min PT hur vi ska göra och kommer skriva om det här 🙂

  1. Kul med gravidträning, är själv i vecka 29 och håller igång. Men vågar du verkligen ta med utfall i ett gravidpass? Många menar ju på att det är lätt att felbelasta och man ska undvika övningar på ett ben.

  2. Hur ofta tränar du i vanliga fall och hur många gånger kör du nu under gradiviteten?
    Jag är också gravid , försöker hålla igång och vill verkligen vara stark till förlossningen.
    Kollat dina pass, tack för att du delar med dig!

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar