Annons
Annons


HÄR HITTAR DU TRÄNINGSMOTIVATION


Att börja morgonen med att gå in och kolla alla nya uppdateringar (snart 600 taggar)  i vår hashtag #wargrun på instagram är bannemej den bästa starten på dagen. Man blir så otroligt peppad av alla er och jag ville inget hellre än att hoppa i träningskläderna och bege mig till gymmet! Ni trotsar viterkylan och kör ute, ni utmanar era familjemedlemmar att vara med och köra, ni tränar på er semester utomlands, ni kör tidiga mornrar och ni är så galet taggede! UNDERBART! Till alla er som behöver motivation, in och kolla/läs på hashtagen #wargrun 🙂

English: The best way to start the day with is to check out our hashtag #wargrun on instagram.

Annons

I just want to put on my trainingclothes and go to the gym when I see all your pictures! WOW, you are amazing! To all of you who need inspiration, in and check/read the hashtag #wargrun on instagram!

8 kommentarer till “HÄR HITTAR DU TRÄNINGSMOTIVATION”

  1. Hej.
    Tack för en härlig blogg.
    Har en fråga!
    Jag brukar köra intervaller i olika former utomhus eller på cykel, men har nu börjat köra på crosstrainern. 1 minut på högsta motstånd (20) och en minut på lågt motstånd (6) osv. osv. Detta brukar jag göra i cirka 30-35 minuter.
    Min fråga lyder alltså: Är det lika effektiv ur förbränningssynpunkt som till exempel löpintervaller eller tabata på cykel?
    Tacksam för svar.

    1. Allt beror på vilken puls du har och hur hårt du kör? Crosstrainer rör du hela kroppen och borde vara den mest förbrännande. Bästa är att variera mellan de olika så vänjer sig inte kroppen 🙂 Kör hårt! Kram Ida

  2. Hej och tack för en bra blogg!
    Jag tränar ganska mycket, 5-6 gånger i veckan och kör både styrka och kondition. Men jag har ett problem, när jag tränar ben känner jag alltid att övningarna typ bara tar på baksida lår och rumpa? Kör mycket benböj, frontböj, utfall osv. Men vad ska jag göra för att få mer kontakt med framsida lår?

    1. Du har ett lyxproblem då de flesta känner tvärt om. Du gör antagligen rätt som använder baksida och rumpa. Vill du träna framsidan specifikt så kör benspark istället 🙂

  3. Hej Ida!
    Har en fråga jag antar att du har fått ganska många gånger, men jag frågar ändå haha.
    Har du något tips på hur jag kan få en mindre och tightare rumpa samt mindre lår? Jag är inte ute efter muskligare utan bara mindre/smalare.
    Please give me your best shot, du är förresten en fantastisk inspiration! Massa kramar!

  4. Har en sjukdomsfråga kopplat till wargrun: jag var med och gjorde första veckan, men i måndags blev jag sjuk och har varit sedan dess. Räknar med att kunna påbörja löpningen på måndag igen. Men tycker du då att jag ska påbörja vecka två som aldrig blev av, eller ska jag börja från början igen på vecka ett? 🙂

    1. Det beror lite på hur vecka 1 kändes? Om det kändes bra så tycker jag du kan köra på vecka 2 med en gång. Testa och blir det för jobbigt så hoppar du på schemat för v 1 🙂 Krya på dig Kram Ida

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar