Annons
Annons


HANDSTÅENDE NER I BRYGGA


Vi förtsätter på våran handståenddeskola och går in på hur man kan träna handstående ner i brygga.

Det bästa är att börja med att stå på händer mot en vägg för att klättra med fötterna längst väggen ner i brygga.

Annons

Det här kräver att man har ganska långt avstånd från väggen för att få plats med kroppen, vilket många kan tycka vara lite läskigt. Ett tips är att börja ha med en kompis som kan passa.

Stå på händer ner i brygga mot en vägg.

När man känner sig säker mot väggen kan man börja träna utan på matta eller gräset. Börja med att stå på händer och falla över ner i brygga. Här kan det vara skönt att ha pass av en kompis under ryggen de första gångerna. Den läskiga känslan försvinner efter ett tag så bara att öva på.

Lycka till! 🙂

Kommentarer till “HANDSTÅENDE NER I BRYGGA”

  1. Trevilg semester Ida. Jag undrar om du kan tipsa om träning som inte tar så lång tid. Efter tre barn behöver jag tappa 15 kg i vikt o den enda träningen som blir regelbunden är en halvtimme på jobbets gym. Brukar jogga på löpbandet o träna lite styrketräning. Räcker 25-30 min, hur effektiviserar jag min träning?

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar