Annons
Annons


GLUTEN- OCH MJÖLKFRITT MELLANMÅL


Blir återigen ett pass på gymmet idag. Tror det blir något pulshöjande och ska nog testa lite olika cirkelträningar. Wihoo. Sitter här och laddar upp med något galet gott och konstaterar att jag äter apelsin alldeles för sällan!

Dagens uppladdning inför träningen blev…

Annons

1 skivad apelsin, kanel, gojibär och en klick ekologiskt jordnötssmör.

English: It´s time to hit the gym again. Today I will try diffrent circuit workouts. Upload with energy… orange, cinnamon, goji berries and organic peanutbutter.

14 kommentarer till “GLUTEN- OCH MJÖLKFRITT MELLANMÅL”

  1. Hej! Provade köra ditt ”rump-pass” du la ut häromdagen! Åå va laddad jag blev!! Tränar hemma pga två små barn. Det här med att träna ihop genom youtube, va roligt det var! Måste köra alla pass du lagt ut 😀 Har en liten fråga, jag vill hälsat inte äta nåt efter jag tränat hemma… Måste jag det? Kan det räcka med en apelsin? Ända stunden på dagen jag inte kämpar mot sötsug är just efter träning 🙂 kramar Malin

    1. hej malin och tack för din kommentar. SÅ kul att höra att du gillar min youtubeträning. man kan få ett minst lika bra träningspass hemma som på gymmet 🙂 Kör å med de andra och fler pass är på G 🙂 Angående maten så beror det på vad du har för mål? Vill du tappa i vikt så behöver du inte äta direkt efter om du inte känner att du behöver. Ät istället när hungern kommer. Lycka till med träningen! Kram Ida

    2. Körde också rumppasset häromdagen. Attans vilken träningsvärk 🙂 Ikväll ska jag köra magpasset – wish me luck! Tack Ida Warg för bra inspiration!

  2. Hej Ida! Måste först bara säga att du är grym och inspirerar mig väldigt mkt i min träning! Fortsätt med det. Jag har en liten fråga som jag hoppas du tar dig tid att svara på och försöker hjälpa mig! 🙂 jag har tränat ganska länge nu och är väldigt noga med hur jag tränar och så jag gör rätt så jag ej ska få dålig hållning eller liknande, men jag har tyvärr börjat få problem med mina ljumskar och vill verkligen få bort det. Det typ ”knakar” till ibland då jag går och sedan går jag och haltar nästan resten av dagen. Jag vet inte om jag har fel hållning då jag går eller tränar fel på något sätt? Ska jag kontakta läkare? Har hört att man kan få allvarliga problem. Hoppas du försöker hjälpa mig!:) kramar <3

    1. tack 🙂 Jag skulle absolut säga att jag fått det. Gluten och mjölk kan förhindra näringsupptaget och minska energinivån vilket påverkade mig väldigt negativt både i vanliga livet och i min träning. Jag blev en mycket piggare människa efter att ha tagit bort dessa livsmedel. Rekommenderar verkligen att testa om se skillnaden 🙂

  3. Hej Ida! Enkel fråga, ifall man kör mjölkfri kost som du, varför ska man hellre prioritera t.ex. havre- eller mandelmjölk istället för soijamjölk? Du har ett par gånger nämnt att havre och mandel är mycket bättre än soija, varför?
    Jag har hittat mig fram till gluten- och mjölkfri kost tackvare din blogg, och det har varit en alldeles enorm skillnad, inga magsmärtor mera, så tack för det! 🙂 Kram

  4. Jag har precis anmält mig till en nybörjarkurs i poledance (nervöst, är verkligen ingen dansare). Vill få ut så mycket som möjligt från kursen, främst sett ur ett styrkeperspektiv. Kan inte du tipsa om bra, stärkande övningar som man kan göra de dagar man inte tränar pole (det är ju trots allt bara en dag i veckan)´, så att jag kan nyttja kursen till max?

    1. Åh vad roligt! Här i stockholm? Absolut kan jag det och det kommer dyka upp här på bloggen så håll utkik 🙂 Kram

  5. Hej Ida! Jag försöker utesluta gluten & mjölkprodukter så mycket som det går och äta nyttigt osv. Och jag undrar om glutenfritt grovt bröd är nyttigt eller om det är lika ”onyttigt” som vanligt grovt bröd.

    Tack för att du driver en så bra blogg!

    1. Hej och tack för din kommentar. Det beror helt och hållet på vilket bröd. Bästa är att baka själv hemma. Finns så mycket bra recept och du hittar några här på bloggen under kategorin recept 🙂 Kram Ida

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar