Annons
Annons


FÖRBRÄNNANDE CARDIO WORKOUT


Jobba 50s, Vila 10s
Hoppande squats
Höga knän
Utfall bakåt
Bicycle crunch
Mountain climbers
X 4

(Kör minst 4 gånger innan veckans slut)


Wohoo måndag igen och dags för en ny utmaning och denna veckan blir det en förbrännande cardio workout. Ni behöver inga redskap för så finns inga ursäkter till att inte vara med!

Annons

Ni kan även den här veckan vinna outfiten (tights, topp, linne) jag har på mig i videon och på bilden nedan.

Så här tävlar du:
1. Ta en bild på dig själv eller din utmaning
2. Lägg upp bilden på Instagram och skriv kort om ditt träningsmål för året
3. Tagga med #backtostrong och @stadium_jointhemovement

Ni som är med och kör har chans att vinna de snygga träningskläderna jag har på mig i videon från SOC och 2 vinnare kommer presenteras i min blogg nästa söndag.

Så vilka är på veckans utmaning? Nu kör vi!!!

(Inlägg i samarbete med Stadium)

IMG_2864.PNG

11 kommentarer till “FÖRBRÄNNANDE CARDIO WORKOUT”

  1. Hej Ida!
    Jag måste bara säga att jag älskar dina utmaningsvideos du lägger ut här på bloggen! Jag såg även att dagens video skulle vara den sista med stadium! Jag önskar då bara att du inte slutar med utmaningsvideosarna för jag tycker verkligen att de gör en taggad på att träna och de har hjälpt mig mycket när jag inte haft någon inspiration till att komma på övningar att köra!
    TACK för en superblogg men SÅ bra videos!!
    Kram

    1. Hej Karin och vad glad jag blir att höra! 🙂 Kommer definitivt att fortsätta med utmaningarna framöver och jag ser fram emot att ha dig med 🙂 Kramis

  2. Hej Ida! Älskar din youtube och blogg 🙂
    Jag satt och läste igenom dina kommentarer igår och fastnade vid en där du i ditt svar berättade om 80/20 ! Det hade varit så kul om du svarade och bara berättade lite mer om det. Det jag undrar mest är vad du räknar som onyttigt på de 20%. Är det när du dricker alkohol, äter en fika på stan, äter plockgodis eller är det när du äter de nyttiga sakerna du bakar hemma? Så som dina chokladbollar eller din brownie mm. 🙂 så tacksam för svar då jag med vill börja tänka som detta men är väldigt nyfiken på vad dina onyttiga 20% består av 🙂 kramis Julia!

    1. Hej Julia och tack snälla vad glad jag blir! 🙂 <3 De 20% kan vara exakt vad du vill spelar ingen roll. Alkohol, bulle, godis, choklad mm. Mina bakverk är ju på gränsen. Så ska jag räkna in dem till mitt lite mindre nyttiga så kan jag äta minst 40% onyttigt 😀 Haha. nej men som sagt jag har ingen regel där och tänker inte så mycket på det utan bara att ha den regeln i bakhuvudet gör att jag får ett mer avslappnat sätt. Kramis

  3. Hej Ida! Vill bara säga tack för att du inspirerar och motiverar. Har äntligen börjat komma ifrån det här med ”snygg, smal” hets och tänker numera på att vara hälsosam, lycklig och försöka leva i balans. Lättare sagt än gjort! Men tkr du hjälper med det och sprider verkligen positiv energi och en sund inställning till Life.

    Tog också steget och beställde några Holistic produkter, aspepp på att använda dem och se om de gör någon skillnad!

    Ha en fin dag
    kramar
    Michelle

    1. Hej Michelle och tack snälla för din kommentar! Det värmer verkligen att höra det <3 Åh vad kul och hoppas att du kommer gilla produkterna 🙂 Kramis

  4. Snälla sluta lägga ut bilder på thigh gaps, det är väldigt triggande för många och får folk endast att må dåligt över sig själva, speciellt när du med ett så stort inflytande på andra gör det. Snälla tänk på det iallafall <3

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar