Annons
Annons


FAT BURNING LEG & BUTT WORKOUT


Varje söndag och torsdag laddar jag upp nya klipp på min youtubekanal youtube.com/idasfitness. Där finns det tips på övningar, svar på kommentarer och hela träningspass ni kan köra både hemma och på gymmet så glöm inte gå in och prenumerera på kanalen –> HÄR.

Every sunday and thursday I upload a new video on my youtube channel youtube.com/idasfitness, where you can find exercises and whole workouts you can do both home and at the gym. Do not forget to subscribe on my channel –> HERE.

I min senaste video bjuder jag på ett härligt ben och rumppass. // Here is my latest video.

Annons

 

12 kommentarer till “FAT BURNING LEG & BUTT WORKOUT”

  1. Dina instruktionsvideos är guld för motivationen och inspirationen i gymmet! De är tydliga och väl genoltänkta. Tack för det Ida!

  2. Hej! Jag bara undrar om du kan tipsa om bra mat att äta när man inte har något kök? Hela lägenheten är ett renoveringsobjekt just nu och jag har därför bara tillgång till ett kylskåp och en mikro. Det är svårt att hitta bra mat som inte kräver tillagning, lätt att det blir halvfabrikat eller att man köper nåt ute, vilket blir alldeles för dyrt i längden, med tanke på att köket kommer dröja ett tag. Tänkte därför fråga om du har några enkla och nyttiga mattips när man lever i kaos! 😀 Superbra blogg verkligen, jag får alltid bra inspiration.

    Frida

    1. Hej fina du! Jag har bott utan kök i 8 mån så jag förstår vad du menar. Så jobbigt att inte ha tillgång till köket. För mig har det blivit mycket havregrynsgröt till frukost, smoothies (hade en mixer) och sedan olika sallader med grönsaker, sallad, förkorta rödbetor, getost, och tonfiks, kallrökt lax eller räkor/kräftstjärtar. Riskakor med nötsmör och havregurt med bär, frön och nötter har det blivit till kvällsmat och en och annan chia pudding. 🙂 Hoppa du fick lite tips Kramis

  3. Åh vad kul med ett nytt ben/rumppass=) har kört ditt förra många gånger, älskar det så toppen med ett nytt!! Vilken vikt kör du på kettlebellsen??
    Kram/Sara

    1. Å vad kul att höra 🙂 Det är lite olika. Just här hade jag 10-12kg men på gymmet kör jag på 32kg i sumosquats och 12-14kg i de andra 🙂 Kramis

  4. Hej!
    Du skulle inte kunna tipsa om lite enkla stretchövningar för att bli vigare/smidigare/mjukare i ryggen. Mitt mål är så klart att kunna stå i en bra brygga, men måste kämpa på att få mer svank!
    Tack för en grymt bra och inspirerande blogg!

  5. ÄLSKAR när du delar med dig av träningsupplägg, körde en pw till gymmet, detta pass och så en liten löptur hem. Svett svett svett all over säger jag bara! Tack för att du finns och fortsätter att inspirera mig varje dag 🙂 <3

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar