Annons
Annons


DAGENS SOMMARLUNCH


Nu är jag framme i min sommarstuga och njuter som bara den av att vara här! En sommar utan en dos av Dalsland är ingen riktig sommar. Skogspromenader, vacker natur, familj, släkt och massa god mat.

Idag bjöd farmor på utsökt husmanskost bestående av…

Annons

Behöver jag ens säga att det var galet gott?!

11 kommentarer till “DAGENS SOMMARLUNCH”

  1. Hej Ida, tack för en grym blogg! Kan du snälla ge tips på hur man blir vig? Tar det väldigt lång tid att bli vig, och hur länge bör man stretcha varje dag? Bästa stretch övningarna för benen? Tack!!! 🙂

    1. Ett stretchprogram hittar du på min youtubakanal 🙂 Fler stretchtips kommer dyka upp på bloggen så håll utkik! 🙂

  2. Hoppas du hade det bra i USA! Ville bara säga att när du känner att din jetlag är borta osv så vore det superkul om du började med ”veckans utmaning” igen, det ger verkligen lite extra motivation 😉

  3. Oj visste inte att du hade koppling till lilla dalsland! Bor nämligen i bengtsfors! Tycker din blogg är toppen verkligen! 🙂

    1. hej Frida! Det är i Bengtsfors jag har varit då jag har sommarstuga där. Är annars född och uppvuxen i Åmål där min familj bor 🙂 Bengtsfors är underbart på sommaren! 🙂

  4. Snälla kan Du besvara på denna fråga, gärna så fort Du kan!
    Jag är 170cm och vägde för ett år sedan 48kg (har mag och tarmsjukdom så det är ”vanligt” att man är underviktig tyvärr)… MEN jag har på ett år HETSÄTIT mig upp till 62kg!!! Blir äcklad bara tänker på allt jag stoppat i mig, så massa onyttigt och min mage/tarmar har verkligen plågats rejält! Jag ville ju gå upp några kg, men känner att jag vill gå ner lite. Dock samtidigt som jag ska börja träna. För känner hur slapp min kropp är, inga muskler bara fett 🙁
    Okej till poängen: Jag vill gå ner några till 54-56kg, det var då jag trivdes som bäst MEN det är främst ben/lår jag vill slimma ner, då det mesta har hamnat där. Jag är päronformad, dock vill jag gärna behålla min rumpa som jag för en gångs skull har! Så hur ska jag gå tillväga?
    Hoppas Du förstår poängen med inlägget 🙂

  5. Hej Ida!
    Jag undrar hur man ska göra med träning när man är sjuk? Jag håller på att få in rutin nu på träningen och har just blivit dunderförkyld men vill inte komma ur min bra rutin. Nu har jag varit helt slut i flera dagar och blir svimmfärdig av att gå till mataffären men blir tokig av att inte röra på mig!
    Tack för en väldigt inspirerande blogg!

    1. Det är jobbigt och frustrerande att vara sjuk men tyvärr måste man vila tills man är helt frisk innan man börjar träna. Krya på dig! Kram Ida

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar