Annons
Annons


DAGENS ANDRA TRÄNINGSPASS – POLE DANCE


Har varit och kört mitt andra träningspass för denna dagen, nämligen Pole Dance + en långpromenad hem. Wihoo. Så sjukt kul men oj så jobbigt!

Man får i alla fall fett snygga armar av all Pole träning + alla armhävningar som kommer med den. Meee like 😉 Går så himla fort också att bli stark i armarna. För några månader sedan kunde jag nästan inte alls göra 1 enda riktig armhävning på tårna hela vägen med bröstet i golvet. Idag har jag sammanlagt kört minst 100st riktiga. GÖTT!

Annons

Jag svettig och glad efter dagens pass…

Just nu sitter jag och kollar på min fina kille som lagar mat till mig. Laxfjärilar med passionsfrukt, lime och ingefära marinad med en stor fetaostsallad till. MUMS!

3 kommentarer till “DAGENS ANDRA TRÄNINGSPASS – POLE DANCE”

  1. IDA DU MÅSTE HJÄLPA MIG!
    Jag har precis fått reda på att jag ska ner till värmen och jobba i sommar. Kommer alltså gå på stranden hela dagarna och visa min beachkropp om lite mindre än en månad. Problemet är väl att den där beachkroppen inte riktigt är där den borde vara och definitivt inte redo att visas upp på stranden än..

    Vad ska jag göra? Kommer nämligen jobba 12-20 lägg på 2 timmars pendling, fram tills jag åker. Finns då bara utrymme för träning innan kl 10 på morgonen och efter kl 9 på kvällen. Finns det några grymma hemmaträningstips du kan dela med dig av? Kosttips mer än att gå på kaloriunderskott? Något bra tips över huvud taget? Eller är det bara att gilla läget och acceptera extrakilona? Tacksam för vad som helst!!

    Mvh Tidsoptimisten

  2. Hej Ida!

    Jag behöver lite hjälp! Det är så att jag ska iväg och backpacka i Kina och vara där i en månad. Startar i huvudstaden Peking. Jag är verkligen supernervös hur det ska gå med min träning och kost. Hur/Vad ska jag äta och träna?! Hela landet känns så främmande.. Har du några bra tips?

    KRAM

  3. HEJ! Jag har en kanske relativt dum fråga, men jag frågar den ändå. Jag tränar mycket (minst fyra gånger i veckan), går mycket och äter oftast väldigt bra. Sällan sällan kolhydrater annat än de som kommer från frukt och grönt. Hur som helst. Jag är 172 cm lång och väger 60 kg. Jag är smal och ser tränad ut, men jag skulle ändå vilja droppa liiite vikt, till 57. Detta verkar dock vara en omöjlighet om jag inte ska behöva svälta mig själv eftersom jag som minst bara lyckats väga 59 kg senaste året. Borde jag strunta helt i det här, eller är det jag som försöker för dåligt? Kram!

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar