Annons
Annons


CARDIOPASS FÖR HEMMATRÄNING


MOUNTAIN CLIMBER

HALV BURPEES

HOPPANDE SQUATS

UPPHOPP

HOPPREP

PULSHÖJANDE CARDIOPASS
Jobba 50s, vila 10s.

Mountain Climbers
Halv burpees
Hoppande squats
Hopprep
Upphopp
1 min vila
X 5

God morgon älsklingar! Hoppas ni är riktigt taggade på att bli svettiga för här kommer ett pulshöjande cardiopass som ni kan köra antingen hemma eller på gymmet. Tycker i att det är för jobbigt så minska antal sekunder som ni jobbar och tycker ni det är för lätt så öka antal varv.

Annons

Hoppas ni gillar det! Nu kör vi 🙂

3 kommentarer till “CARDIOPASS FÖR HEMMATRÄNING”

  1. Hej Ida jag undrar om du kan ge några tips på protein pulver för tjejer? Jag har för de mesta bara sätt killar använda de. Vill gärna börja använda de för att nå ett mål men vet inte riktig vad man kan börja med.

  2. Hej! Tack för bra övningar! Undrar om du skulle kunna visa ett pass med övningar för ryggen som man kan göra hemma, alltså utan maskiner och redskap?

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar