Annons
Annons


BRA TRÄNINGSDAG


YES då var man färdigtränad för idag då! Mycket skön träningsdag måste jag säga!

– YOGA. Började dagen med ett Yogapass. Egentligen behöver inte vi 3:or gå på tisdagsmorgonklassen eftersom vi har så mycket, men jag kände ändå att jag var tvungen att komma tidigare till skolan för att värma upp inför första teknikklassen så det var lika bra att gå på yogan. Ångrar det verkligen inte! I LOVE YOGA! Bästa sättet att börja dagen på!

Annons

– MODERNT. Hade en härlig och svettig modern klass! Fick endel nya övningar och körde en härlig magstyrka med armhävningar mellan. Känner att mina armar blivit starkare då jag nu klarar att göra alla armhävningarna ordentligt från tårna 🙂 GÖTT!

– STRETCH. Dödade några timmar i skolans träningsrum tillsammans med Sanna och hade en sådan där halveffektiv stretching 😀

– STYRKETRÄNING. Efter det drog jag till World Class Vasastan och körde rotatorcuff, axlar, skuldror, rodd, ländrygg, lite biceps och mage. Blev ett härligt och mycket effektivt pass! 🙂

Efter träningen så blev dethäng i receptionen med det trevliga ”World Class gänget”, kaffe, banan och proteinshake! Mycket mysigt 🙂

3 kommentarer till “BRA TRÄNINGSDAG”

  1. Ida ida ida!!
    Nu är det på riktigt, jag behöver din hjälp!
    Jag har ätstörningar, eller precis kommit ur det eller vad man ska säga. Kan iallafall äta igen.
    Jag har pendlat i vikt på grund av detta – ganska mycket, upp och ner. Jag tycker fortfarande jag har kilon för mycket, eftersom att jag gått upp i vikt efter att ha varit undernärdig osv. Nu är det inte lång tid kvar tills sommaren kommer, tills man måste börja bära shorts, bikini och visa sig halvnaken.

    Jag vill bygga muskler på snabbaste sätt. Eller låt mig säga, få en platt mage, fasta och hyfsat smala lår, samt hårda armar. Du är ju så sjukt bra på det du gör, så jag vågar fråga dig. Vet du något snabbt sätt (och ihållande) typ kost och närings plan som man kan följa? Eller bara utav din egen erfarenhet? Jag äääälskar din blogg och jag är verkligen glad för svar.
    (Något som kan vara bra att veta att jag är ett riktigt träningsfreak, så det där med att träna blir inget problem. Tränar både core bosu, core, aerobics, intensiv, medel och olika slags pass.) Hjälp mig Ida!!

  2. Ida! Passar på att lämna en till kommentar..
    Jag tränar på eftermiddagen, med tanke på att jag går i skolan på dagen. Ska jag äta mellis och sånt under dagen ändå? Eller räcker det med
    Frukost
    Frukt
    Lunch
    Träning
    Mellis
    Träning
    Träning
    Middag
    Kvällsmat?

    Är det bra isåfall..? Sorry att jag är lite ivrig, men det är för bövelen inte så långt kvar till Beach 2011!

    1. Hej Emelie! Tack för dina kommentarer och ursäkta mitt sena svar! Tråkigt att höra att du som många andra drabbats av ätstörningar, men skönt att höra att du börjar bli bättre! Jag förstår vad du menar med allt men råder dig verkligen till att inte hetsa kring det hela utan bara träna på och äta ofta, ordentligt och nyttigt! Kommer komma med mina ”beach 2011 tips” lite då och då som är bra för deffen, men som sagt när du har/har haft ätstörningar bör du passa dig!

      När man bygger muskler måste man ”bulka” upp (vilket jag gör) alltså få i sig ett överskott av energi så musklerna får tillräckligt med energi för att växa! Det är väldigt svårt att bygga muskler när man går på diet, deffar elller har låg fettprocent! Det man gör är att man först bulkar upp och bygger muskler och sedan deffar ner sig så musklerna blir mer synliga 🙂 Vad är det du är ute efter? Vill du ha mer muskler eller vill du bara vara smal? Men som sagt igen, du är säkert 100 gånger smalare än vad du tror och bör verkligen bara försöka ta det lugnt och inte tänka så mycket på det hela! Jag pratar från egen erfarenhet och vet hur du känner och vet hur svårt det är men jag lovar att du kommer må mycket bättre av det! 🙂 Kramar på dig

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar