Annons
Annons


BÄSTA RUMPÖVNINGEN


janni-deler-glute-workoutDSC_2321-900x600

Annons

janni-deler-glute-workoutDSC_2322-900x600En av mina absoluta favoritövningar för rumpan är höftlyft med skivstång. Hittar jag inte kontakten med rumpan i knäböj brukar jag köra denna innan för att aktivera rumpmusklerna så jag lättare hittar dem i mina knäböj.

English: One of my favorite exercises for the butt is hip extension with barbell. If I do not find contact with the butt in my squats I use to do this exercise before to activate the butt adnd then it will be easier to find my butt muscles in squat.

 

11 kommentarer till “BÄSTA RUMPÖVNINGEN”

  1. Hej Ida!

    Jag var med i marbella första veckan, och vi gjorde en magövning, man skulle ligga på rygg, spänna bålen och göra ”häl-tå-häl-tå” om du förstår vilken jag menar? Jag har tränat på den då jag inte alls kunde hålla kvar buktrycket men nu går det hur bra som helst! Ville bara att du skulle veta. Den veckan har hjälpt mig jättemycket!
    Ha det bra, kram Ida. 🙂

    1. Hej Ida och vad kul att höra! Wohoo det är ju grymt ju!
      Fortsätt jobba på den så kommer din mage bli grymt stark. Bästa magövningen 🙂
      Kramis

  2. Hej Ida! Läser din blogg varje dag och får alltid nya bra tips och mycket motivation! Riktig grym blogg. Nu till min fråga, skulle du kunna skriva lite om soja? Framförallt soja mjölk. Har precis börjat gilla soja mjölk, men har läst att det kanske inte är så bra? Eller är det okej att dricka det ibland? Vad är det som är onyttigt/farligt med det. Jätte tacksam för svar, kram!

    1. Köp ekologisk, Det är absolut ok att äta ibland. Variera gärna med mandel, ris, kokos eller quinoamjölk 🙂 Kram Ida

    1. Soja är ofta GMO odlat och inte så bra för miljön. Svensk ekologisk soja är bra och om man äter/dricker det någon gång ibland är helt ok men i stora mängder ska man undvika. Kram Ida

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar