Annons
Annons


ÅNGEST AV ATT MISSA TRÄNING?


Svar på kommentar…

hej ida..måste bara fråga, måste du träna varje dag? får du ångest om du ej gör det? sen en annan fråga, skulle du kunna skriva exakt vad du äter ungefär en vanlig dag? Och hur många ggr per dag? Jag tränar själv nästan varje dag men äter inte så mkt o så ofta som jag egentligen borde :S

 
SVAR: Hej! Nej jag får inte ångest om jag hoppar över träningen 1 dag, inte 2 dagar heller! Hoppar jag över träningen och tar en vilodag eller 2 så är det för att jag känner att min kropp behöver det! Men jag  blir väldigt rastlös och irriterad om jag varit utan träning för många dagar! Det blir liksom för mycket energi som samlas som jag inte vet vart jag ska göra av 🙂 Förr så fick jag ångest av att missa ett träningspass och om man känner så så tycker jag man ska stanna upp och tänka efter eftersom man då börjar komma in i farliga banor!
En vanlig mattdag ser ungefär ut så här:
Frukost: havregrynsgröt och 2 ägg.
Mellis: kaffe + 1 frukt
Lunch: Tex. pastasallad med kyckling.
Mellis: Keso med banan.
Middag: Tex. lax med wook.
Kvällsmat: yoghurt eller kesella med frukt eller bär och frön.
Om jag tränar så brukar jag också få i mig någon form av återhämtningsmål 🙂
Äter minst 6 gånger om dagen + 1 mål för varje träningspass.
 
Annons

2 kommentarer till “ÅNGEST AV ATT MISSA TRÄNING?”

  1. Hej igen Ida! 😀 Tycker verkligen din blogg är rolig at läsa och inspirerande, jag dansar själv ganska mycket både i skolan och på fritiden och är även ute och springer ganska mycket. Jag efterlyser nu ett inlägg om bra tips av sportbh som inte är alls för dyrt och som håller brösten på plats. Jag har nämligen komplex över min bröst och tycket dom skumpar och är i vägen mest hela tiden. Kan man träna brösten fastare? Och vad kan man göra för att få dom det och kanske till och med mindre? Har skrivit och frågat tidigare så tänkte påminna dig ifall du glömt bort! 😀 Kram Natalie

Visa alla kommentarer

(Obligatorisk)



Annons




Laddar